یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

رئیس‌کل دادگستری اردبیل آخرین جزئیات از روند رسیدگی به پرونده قاتل آتنا را شرح داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاصدي، با بيان اينكه هم‌اكنون براي قاتل آتنا اصلاني، نسبت به قتل اين دختربچه كيفرخواست صادر شده است، به بخش‌هاي مختلف اين پرونده اشاره كرد كه همچنان تحقيقات درباره آن در جريان است. يكي از اين بخش‌ها درباره اتهام تجاوز به عنف است. به گفته رئيس‌كل دادگستري اردبيل، رسيدگي به اين اتهام در دادگاه كيفري يك مركز استان اردبيل در جريان است و تحقيقات در آنجا انجام مي‌شود.

وي گفت: زماني كه تحقيقات درباره اتهام تجاوز كامل شود، در نخستين فرصت دادگاه وقت رسيدگي را تعيين و محاكمه انجام خواهد گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمين قاصدي با بيان اينكه احتمالا تا حداكثر 10روز ديگر جلسه محاكمه برگزار مي‌شود به بخش‌هاي ديگر پرونده قاتل اشاره كرد و گفت: اين شخص از مظنونين يكي از قتل‌هايي است كه در سال ۹۱ در پارس‌آباد رخ داده است.

در آن زمان خانمي با هويت «ع-غ» مفقود مي‌شود و با توجه به سرنخ‌هايي كه وجود داشته قاتل آتنا اصلاني به‌عنوان مظنون دستگير و دو هفته در بازداشت به‌سر مي‌برد ولي از آنجايي‌كه هيچ دليلي مبني بر اينكه اين خانم به قتل رسيده به‌دست نمي‌آيد و از طرفي احتمال داده مي‌شد كه او به شهرستان و يا كشور ديگري رفته، متهم(اسماعيل رنگرز) با قرار منع تعقيب آزاد مي‌شود. اين مقام عالي قضايي گفت:

متهم پس از اينكه به اتهام قتل آتنا دستگير شد، اقرار كرد كه آن خانم را نيز به لحاظ اينكه با هم ارتباطاتي داشتند در سال۹۱ به قتل رسانده و جسدش را مخفي كرده است. وي ادامه داد: با توجه به اقارير متهم جست‌وجو براي كشف جسد انجام شد، ولي در محل مورد ادعاي متهم ‌اكنون ساخت‌وساز صورت گرفته و به منزل مسكوني تبديل شده لذا جست‌وجو در اين بخش‌ها ممكن نشد.

قاصدي يادآور شد: در سال ۹۳ نيز جسدي در پارس‌آباد كشف شد كه قاتل آن نامشخص بود. اما وقتي اسماعيل دستگير شد، مأموران خودروي او را بازرسي كردند و در خودرو برگه چكي كه به نام آن خانم بود كشف شد و در نهايت اسماعيل به قتل اين زن نيز اعتراف كرد و گفت به‌دليل اينكه با اين خانم نيز ارتباط غيرشرعي داشته، نهايتا او را به قتل رسانده است.رئيس‌كل دادگستري استان اردبيل گفت: اين پرونده‌ها تفكيك شده و تحقيقات پيرامون 2پرونده قتل ديگر ادامه دارد.

کد خبر 378533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha