همشهری آنلاین: مسابقات کشوری آمادگی جسمانی ویژه یگان‌های ویژه سراسر کشور در تبریز با حضور ۳۵ تیم برگزار شد و در پایان تیم اصفهان به قهرمانی رسید.

تیم یگان ویژه اصفهان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم اصفهان قهرمان شد، تیم آذربایجان شرقی به مقام نايب قهرمانی دست یافت و تیم خراسان رضوی به مقام سومی رسيد.

در بخش انفرادی این دوره از مسابقات در رده سنی زیر 23 سال علیرضا مسگر از کرمان قهرمان شد، ابولفضل تقوایی‌فر از خراسان رضوی دوم و محمدتقی خواجه از فارس سوم شد.

در رده سنی 25 تا 30 سال میلاد سلیمانی از آذربایجان شرقی به مدال طلا رسید، ایمان امجدی از خراسان رضوی و قاسم اوانسری از آذربایجانشرقی ب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 31 تا 35 سال حامد رحیمی از آذربایجان شرقی قهرمان شد، محمد زارعی از سیستان و بلوچستان دوم شد و احمد علی افشاری از اصفهان سوم شد.

در رده سنی 36 تا 40 سال اکبر محمدلو از آذربایجان شرقی قهرمان شد، روح‌الله رحیم‌زاده از آذربایجان شرقی ج دوم شد و مجید محمدی و مختار محمدی از اصفهان و کرمانشاه سوم مشترک شدند.

در رده سنی 41 تا 45 سال غلامحسین امیری از اصفهان به مدال طلا رسید، قنبر مرادی از ایلام و حمیدرضا داودی از کرمانشاه به مقام دوم و سوم رسيدند.

در رده سنی 46 سال به بالا رضا غلامی از مازندران قهرمان شد، هوشنگ حیدری از کرمانشاه و رسول رستمی از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.

کد خبر 378575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha