دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

پرونده جوانی که متهم است در جریان درگیری در بلوار ساحلی بندرعباس جوان دیگری را با ضربه چاقو به قتل رسانده، با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

شامگاه 27ارديبهشت‌ماه سال 95 به مأموران كلانتري 18بندرعباس خبر رسيد در جريان درگيري چند جوان در بلوار ساحلي يكي از آنها با ضربات چاقو به قتل رسيده است. دقايقي بعد از حضور نخستين گروه از مأموران، اين خبر به قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش و وي همراه با تيم بررسي صحنه جنايت راهي محل حادثه شد.

در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه تنها يك ضربه چاقو به مقتول وارد شده اما همين يك ضربه براي مرگ وي كافي بود. با انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات براي دستگيري عامل اصلي جنايت آغاز شد. هرچند 3جوان كه با مقتول درگير شده بودند به محل نامعلومي گريخته بودند اما يك روز بعد مأموران آنها را دستگير كردند.

در جريان دستگيري متهمان يكي از آنها قصد داشت با خوردن قرص برنج دست به‌خودكشي بزند كه مأموران وي را به بيمارستان منتقل كردند و از مرگ نجات دادند. با وجود اين متهم اصلي كه جواني 20ساله است در جريان بازجويي‌هاي مقدماتي به ارتكاب قتل اعتراف كرد و گفت:

حدود ساعت 11شب بود كه همراه يكي از دوستانم و دختر مورد علاقه‌اش جلوي بازار ستاره جنوب بوديم كه چند پسر جوان به دختر مورد علاقه دوستم متلك گفتند و به همين دليل دوستم با آنها درگير شد. من هم به هواداري از آنها جلو رفتم. يكي از آنها ضربه‌اي به سرم زد. من هم در دفاع از خودم يك چاقوي 15سانتي‌متري دسته چوبي از جيبم بيرون آوردم و ضربه‌اي به يكي از آنها زدم و فرار كردم. فكر نمي‌كردم اين ضربه باعث مرگ او شود و يك روز بعد وقتي مأموران براي دستگيري‌ام آمده بودند فهميدم كه آن جوان به قتل رسيده است.

در ادامه متهم در برابر بازپرس جنايي و كارآگاهان پليس صحنه جنايت را بازسازي كرد و جزئيات بيشتري از آنچه اتفاق افتاده بود را شرح داد. درحالي‌كه پدر و مادر مقتول براي قاتل پسرشان درخواست صدور حكم قصاص كرده بودند پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان فرستاده شد و قرار است متهم به‌زودي محاكمه شود.

کد خبر 378627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha