همشهری آنلاین: تیم ملی موی تای جوانان و جوانان ایران در اولین تجربه حضور خود در آوردگاه بین‌المللی ٦ مدال به ارمغان آورد.

Muy Tay

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، تیم ملی موی تای نوجوانان و جوانان ایران که برای نخستین بار پا به مسابقات بین‌المللی گذاشته است، توانست مدا‌های رنگین و ارزشمند این مسابقات را از آن خود کند.

پس از امیرحسین زلفی، حسین عبدی و حسن محمودزاده که سه مدال برنز ارزشمند را به گردن آویختند، در فینال سجاد ستاری در 60- موفق شد رقیب ترک را مغلوب خود کرده و نخستین طلای کاروان ایران را به دست آورد.

در ادامه محمدرضا چاب، ملی‌پوش گلستانی ایران نیز از سد نماینده ترک گذشا و دومین طلای مسابقات را به گردن آويخت و در پایان سعید اکوامپور، نماینده ۹۱+ كيلوگرم كشورمان با يك بازی زیبا حریف روس خود را مغلوب کرد و روزی سراسر طلایی را برای ایران رقم زد.

در روز پایانی این رقابت‌ها اسامي پنج تیم برتر اعلام شد.

تايلند، روسیه و استرالیا با حضور بیش از ۱۰۰نفر به ترتیب در رده‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند. تیم ترکیه با ۶۵ فایتر و ایران با ۱۷ ورزشکار رده‌های چهارم و پنجم جهان را به خود اختصاص دادند.

در اين ميان و در شب پايانی بازى‌های قهرماني جهان در شهر بانكوك تايلند، ايران موفق به كسب دو نشان در قسمت برترين داور زن مسابقات توسط آرزو مقدوری، داور بين‌المللی انجمن ملی موی تای ايران و جايزه بهترين فدراسيون در تلاش برای "برابری حقوق زنان و مردان" نیز به انجمن ملی موی تای فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران تعلق گرفت.

 

کد خبر 378972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha