همشهری آنلاین: رییس اداره محیط زیست شهرستان ملارد با اشاره شکایت‌های زیست‌محیطی ساکنان این شهرستان گفت: بیشتر شکایت‌های مردمی درملارد در زمینه آلودگی هوا است.

آلودگی هوا، موضوع بیش‌ترین شکایت‌های ساکنان ملارد

به گزارش ايسناف یعقوب مریدزاده افزود: شکایت‌های مردمی که به اداره محیط زیست ملارد می‌رسد بیش‌تر در زمینه آلودگی هوا، پسماندسوزی زمین‌های کشاورزی و جمع شدن کودهای کشاورزی در یک نقطه است که در اسرع وقت کارشناس اداره محیط زیست را به محل مورد شکایت می‌فرستیم و تا مرحله رفع آلایندگی پیگیری می‌کنیم.

رییس اداره محیط زیست ملارد با اشاره به این که از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیر ماه ۳۴۵ مورد پایش واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد برای ۲۷ واحد اخطاریه صادر و یک واحد نیز پلمب شد.

وی با بیان این که یک واحد به دلیل رفع آلایندگی فک پلمب شد، تصریح کرد: به واحدهای آلاینده حداکثر دو ماه فرصت رفع آلایندگی می‌دهیم و چنانچه پس از اخطاریه دوم رفع آلایندگی نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مریدزاده در پایان گفت: واحدهای صنفی در سطح شهرستان ملارد پراکنده و تعداد زیادی از آن‌ها فاقد مجوز هستند. اداره محیط زیست در پایش‌ها این واحدهای فاقد مجوز را شناسایی می‌کند و از صنف مربوطه یا وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌خواهد که برای ساماندهی این واحدها اقداماتی انجام دهند.

کد خبر 378979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha