شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

درحالی‌که مرد جوان خود را در قتل همسرش بی‌گناه می‌داند اما بازپرس جنایی بنا بر ۶ دلیل قضایی او را گناهکار شناخت و به این ترتیب برای وی کیفرخواست صادر شد.

حوادث

اين پرونده از دوم خرداد سال 94به جريان افتاد. بامداد آن روز مردي با پليس تماس گرفت و از غرق شدن همسرش در استخر خانگي خبر داد. محل حادثه خانه‌اي ويلايي در شمال تهران بود و مأموران پس از حضور در محل حادثه، جسد زن جواني را ديدند كه كنار استخر افتاده بود.

در تحقيقات مشخص شد كه او اهل افغانستان است. قرباني و همسرش سرايدار خانه ويلايي بودند و مأموران به تحقيق از همسر او پرداختند. او گفت: من و همسرم سرايدار اين خانه شديم. امروز(روز حادثه) همسرم از خانه بيرون رفت و زماني كه برگشت لباس‌هايي را كه خريده بود به من نشان داد.

پس از آن همسرم گفت قصد شستن لباس و آب‌تني در استخر را دارد. من خوابيدم. ساعت 2بامداد بود كه ناگهان از خواب پريدم و ديدم خبري از همسرم نيست. به سرعت خودم را به استخر ساختمان رساندم و ديدم او غرق شده است. اظهارات مرد جوان‌ در حالي بيان مي‌شد كه پزشكي قانوني اعلام كرد مرگ زن افغان به‌دليل شكستگي گردن بوده است.

در چنين شرايطي كارآگاهان بار ديگر به تحقيق از همسر قرباني پرداختند. با اين وجود قاضي جنايي دستور بازداشت وي را صادر و در نهايت براساس 6دليل قضايي او را قاتل شناخت. يكي از دلايل اين بود كه خانواده زن جوان در تحقيقات اظهار داشتند كه دخترشان به هيچ عنوان شنا بلد نبوده و بعيد بود كه به تنهايي آن هم شب به استخر برود.

دوم اينكه زن جوان معمولا با فرزندانش به استخر مي‌رفته و هنگام حضور در استخر در را از داخل قفل مي‌كرده اما زمان حادثه در استخر نيمه باز بود. سومين دليل اين بود كه تلفن همراه زن جوان به طرز مرموزي ناپديد شده است و شوهرش در تحقيقات مدعي شده كه گوشي را مادر همسرش به‌خاطر ناراحت شدن از مرگ دخترش، ‌به زمين كوبيد و شكست. ‌حال آنكه مادر قرباني منكر ماجرا شده است.

دليل چهارم اينكه 2فرزند قرباني عنوان كرده‌اند شب حادثه پدر و مادرشان با هم درگير شده‌اند كه مرد جوان در توضيح علت درگيري گفت: همسرم در آرايشگاهي كار مي‌كرد كه من با اين موضوع مخالف بودم اما او اهميتي به حرفم نمي‌داد. شب حادثه هم سر همين موضوع بحث كرديم اما اختلافمان جدي نبود.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه زن جوان به‌طور پنهاني با مردي در ارتباط بوده و شوهرش نيز از اين ماجرا خبر داشته است. آنطور كه مشخص بود تمام اختلافات اين زوج بر سر اين موضوع بوده و احتمالا او به همين دليل دست به جنايت زده است. اما ششمين و آخرين دليل قضايي اين است كه مرد جوان مدعي بود شب حادثه بعد از خوردن شام خيلي زود خوابيده است اما فرزندان وي مي‌گفتند كه آن شب پدرشان پس از ساعت‌ها درگيري با مادرشان، از خانه بيرون رفت و پس از آن چندين بار با همسرش تماس گرفته و تلفني هم با يكديگر صحبت كرد‌ه‌اند.

حتي پرينت تماس‌هاي موبايل مرد جوان هم دروغ او را ثابت مي‌كرد.با مطرح شدن اين 6دليل، قاضي جنايي كيفرخواست قتل عمد در پرونده را صادر كرده تا متهم به‌زودي به اتهام قتل عمد در دادگاه كيفري محاكمه شود.

کد خبر 379031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha