همشهری آنلاین: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان کشور برگزار شد و نفرات برتر در هر سه بخش اپه، فلوره و سابر مشخص شدند.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان در بخش آقایان با حضور 45 شرکت‌کننده در سه رده سنی برگزار و اسامی ورزشکاران برتر اعلام شد.

 

  • رده سنی 40 تا 49 سال

در اسلحه اپه سال آرش کوزه‌کنانی از تهران مقام اول را کسب کرد، فرهاد رضایی از اصفهان نایب قهرمان شد، فرزاد رستمی از کرمانشاه و قدرت رضایی از اصفهان نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

در فلوره، محمد میرزایی امجد از تهران به مقام نخست دست یافت، رامین دهنوی از تهران نایب قهرمانی را کسب کرد، پرویز میرزایی و علیرضا کهریزی، دو شمشیرباز کرمانشاهی هم توانستد مقام سوم مشترک را به دست بیاورند.

در سابر، امیر رضایی نژاد از تهران قهرمان شد، عباس بیانی از آذربایجان شرقی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، بابک برومند از تهران و امیرباغبان‌پور از کرمانشاه هم مقام سوم مشترک را کسب کردند.

 

  • رده سنی 50 تا 59 سال

در اسلحه اپه، حبیب ماشین‌چیان از مازندران به مقام اول رسید، سپهر رستگار از استان آذربایجان شرقی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، مرتضی شفیعی از مازندران و سعید امین صدری از اصفهان نیز موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

در فلوره، محمداقراری از تهران مقام نخست را از آن خود کرد، هوشنگ خزایل از کرمانشاه به مقام دوم رسید، حمید سیهان‌زاده از خوزستان و مجید سیهان‌زاده از استان اصفهان هم موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

در سابر، محمدجواد کرم‌نژاد لعلی از کرمانشاه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حسین شیخ‌السلام از کرمانشاه به مقام دوم رسید، علیرضا حاج‌علیانی از استان کرمانشاه نیز مقام سوم را کسب کرد.

 

  • رده سنی 60 تا 70 سال

در اسلحه اپه، عبدالحلیم طیبی از خوزستان قهرمان شد، سعید درودیان از تهران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و غلامرضا فاروقی از تهران نیز به مقام سوم رسید.

در فلوره که دو شرکت‌کننده حضور داشت، احمد اکبری از تهران قهرمان شد و اسماعیل قربانی از خوزستان به مقا دوم رسید.

در سابر نیز دو شمشیرباز شرکت کردند که حمیدرضا هاشمی از اصفهان توانست بهروز حسنی‌زاده از خوزستان را شکست بدهد و مقام نخست را کسب کند.

 

کد خبر 379069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha