دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: با پایان رقابت‌ها تیم‌های قهرمان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳، جوانان، امید و مینی بسکتبال بانوان کشور معرفی شدند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، رقابت‌های سه به سه زیرهجده سال بانوان به میزبانی اصفهان با قهرماني كردستان به پایان رسید.

این مرحله از مسابقات با حضور تیم‌های کردستان، اصفهان و قزوین برگزار شد که در نهایت تیم‌هاي کردستان، اصفهان الف و قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم راکسب كردند و فاطمه آقازادگان بهترین بازیکن این دوره شناخته شد.

مرحله دوم پيكارهای بسکتبال جوانان گروه a1 دختران هم به میزبانی تهران با حضور تیم‌های لرستان، آذربايجان شرقی و تهران برگزار شد که در نهایت تهران بر سکوی اول و آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد.

همچنين مرحله دوم رقابت‌های امید بسکتبال کشور هم با پیروزی دختران تهران به پایان رسید. این مرحله با حضور تیم‌های آذربایجان شرقی، تهران و مرکزی به میزبانی تهران برگزار شد که در نهایت تیم دختران تهران و آذربايجان شرقی به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند.

و بالاخره مرحله دوم مسابقات مینی بسکتبال بانوان به میزبانی همدان با حضور تیم‌های فارس، کرمانشاه و گیلان برگزار شد که در نهایت فارس و کرمانشاه به ترتیب مقام اول و دوم راکسب کردند و به مرحله بعد صعود کردند.

 

کد خبر 379184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha