مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: واقعیت این است که منطقه ۱۵، حدود ۱۲ سال پیش شبیه یک روستای بزرگ بود وشباهتی به شهر نداشت و طی این مدت اقدامات بزرگی در منطقه ۱۵ صورت گرفته است.

شورای شهر

به گزارش مهر، احمد دنیا مالی در جریان سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به شرایط منطقه ۱۵ اظهار داشت: از حدود ۱۲ سال پیش در منطقه ۱۵ کارهای عمرانی و پروژه ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: درسال ۸۴ شرایط نامناسبی در منطقه ۱۵ وجود داشت و ما شاهد صدها هزار نقطه در منطقه ۱۵ مواجه بودیم که مشکل آب گرفتگی داشتند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در آن زمان بافت منطقه ۱۵، هیچ شباهتی به شهر نداشت و همانند یک روستای بزرگ بود. همان زمان کارهای بزرگی در منطقه ۱۵ صورت گرفته است و اقداماتی در راستای آسفالت سازی معابر، خیابان ها و کوچه ها انجام گرفت.

دنیا مالی با اشاره به پایان فعالیت شورای چهارم خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با توجه به اتمام این دوره گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری آماده و در صحن شورا ارائه شود.

وی افزود: مردم باید بدانند که ما در این مدت چه وقتی را برای رفع مشکلات در شهر گذاشته ایم و گزارش مطرح شده می تواند از لحاظ کمی موثر باشد.

دنیامالی در ادامه با اشاره اجرای قانون شهری تصریح کرد: سقف اختیارات شورا محدود بوده و مردم از این اختیارات مطلع شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: بارها اعلام شده که باید بالغ بر ۲۰ فعالیت زیر نظر شورای شهر تهران و مدیریت شهری قرار بگیرد که متأسفانه هیچ گاه این اتفاق صورت نگرفته است.

وی در پایان به افتتاح فاز دوم باغ پرندگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه یکی از شاخص های شهر تهران محسوب می شود و پیشنهاد می‌كنم قبل از این مجموعه اعضای شورای شهر تهران بازدیدی را از این مجموعه فاخر داشته باشند که قطعاً در افتتاح فاز دوم موثر خواهد بود.

کد خبر 379300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha