همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت بازدارندگی و آمادگی نیروهای مسلح، از مولفه های اصلی اقتدار کشور در صحنه های بین المللی است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در بازدید از پایگاه شهید نوژه همدان در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه این مطلب را عنوان کرد و گفت: آمادگی نیروهای مسلح کشور با تجربه ارزشمند هشت سال دفاع مقدس که در رأس آن ولی فقیه و فرماندهی مقتدر و مدبر قرار دارد اجازه هرگونه تهدید و تعرض به کشور از سوی دشمن را سلب کرده است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از شهدا و ایثارگران افزود: از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا و رزمندگان کشور را بیمه کرده و امنیت موجود کشور حاصل ایثار آن عزیزان است.

وی، ایمان، تقوا، اعتقاد و اراده راسخ کارکنان نیروهای مسلح را از عوامل آمادگی نیروهای مسلح یاد کرد و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس نیز با همین باور و اعتقاد بر دشمن تا بُن دندان مسلح پیروز شدیم و حقانیت خود را به دنیا ثابت کردیم.

جانشین فرمانده کل ارتش، ضمن تأکید بر هوشیاری و بصیرت کارکنان ارتش ادامه داد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و با تهدیدهای تازه ای مواجه است که همین امر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی از انواع تهدیدها را ضروری ساخته است.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: امروز دشمن با ناامیدی از رویارویی مستقیم در جنگ گرم به تهاجم فرهنگی از طریق جنگ نرم دشمن روی آورده است که بیداری و آگاهی کارکنان و خانواده ها عامل اساسی مقابله با این تهاجم ها و خنثی کردن آن است.

وی هدف اصلی دشمن در جنگ نرم را جوانان دانست و افزود: دشمن با صرف هزینه های بالا در جنگ نرم برای آینده جوانان برنامه ریزی کرده و به آن هم امیدوار است که لازم است با برگزاری اردوهای جهادی و ترغیب جوانان به شرکت در مراسم مذهبی و انس با قرآن، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان تصریح کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ما به دشمنی پرداخته و علت دشمنی او هم، ماهیت جمهوری اسلامی ایران است ولی همبستگی مردم عزیز، هدایت های داهیانه رهبری معظم انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح همواره مانع رسیدن او به اهدافش شده است.

براساس این گزارش، جانشین فرمانده کل ارتش همچنین ضمن بازدید از قسمت های بازآماد، گردان عملیات، رمپ پروازی، شیلترها، آلرت و نظایر آن، توان عملیاتی پایگاه شهید نوژه را نیز مورد ارزیابی قرار داد و به صورت جداگانه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خلبانان، کارکنان فنی و کارکنان پایور و وظیفه دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 379441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha