همشهری آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه ای از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد چهار ساله این وزارتخانه قدردانی کرد.

دهقان

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ؛ در نامه سردار دهقان آمده است:نامه محبت آمیز قاطبه نمایندگان ملت رشید ایران اسلامی در قدرشناسی از عملکرد این دوره مسوولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را سپاس و ارج می نهم. دستاوردهایی که مورد توجه شما نمایندگان معزز قرارگرفته است برحسب تکلیف اعتقادی، انقلابی و قانونی و در ادامه رسالت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از انقلاب تحت ولایت مقام معظم رهبری و تلاش جهادی همسنگران وهمکارانم در وزارت دفاع حاصل شد که امیدوارم در ادای دین به امام راحل (ره ) و شهیدان والامقام و ایثارگران و نیز همرزمان عزیزم در نیروهای مسلح با رضایت امام عصر(عج) مقبول حضرت احدیت باشد.

در ادامه نامه سردار دهقان آمده است: همراهی و حمایت رییس، هیأت رئیسه و نمایندگان گرامی دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توأم با تعامل مؤثر درجریان رأی اعتماد قاطع به اینجانب و در فرایندهای تصویب قوانین و پشتیبانی از برنامه تقدیمی 4 سال قبل و بویژه تقویت جهشی اعتبارات بنیه دفاعی و ارتقاء توان موشکی و پیشبرد سایر برنامه های دفاعی در عرصه های داخلی و خارجی و نیز کمک به جبهه مقاومت و دهها اقدام مهم ملّی و فراملّی، از عوامل تحقق کارنامه آشکار وپنهان این دوره وزارت دفاع است که وظیفه می دانم قدرشناسی خود و سایر همکارانم را ابراز دارم.

در این نامه آمده است: امیدوارم همکار ارجمندم امیر سرتیپ حاتمی که در مسئولیت جانشینی وزیر، در جریان امور و اقدامات مشارکت داشته اند ، با اعتماد ارزشمند و استمرار حمایت شما نمایندگان گرامی، در اجرای برنامه 4 سال آینده وزارت دفاع که در پیوستگی با اهداف و راهبردهای تکمیلی 4 سال گذشته تدوین گردیده ، در سنگر مدیریت عالی وزارتخانه مشمول عنایات الهی شوند.

در پایان نامه سردار دهقان آمده است: خداوند متعال را شاکرم که حیات ما را در دوره انقلاب و عرصه های جهاد و ایثار و خدمتگزاری تحت حاکمیت الهی بر پایه مردم سالاری دینی قرارداد و آرزومندم با دعای خیر شما، تا آخرین لحظه عمرم و با همه وجودم تلاش برای تحقق آرمان ها و ارزش ها و اهداف نظام اسلامی و در نهایت نیل به فیض عظیم شهادت نصیبم شود.
222 نماینده پنجشنه گذشته در نامه ای از «حسین دهقان» قدردانی کردند.

در نامه نمایندگان ملت در تقدیر از خدمات سردار حسین دهقان آمده است: رشد جهشی تولید صنایع دفاعی در تسلیحات و تجهیزات نظامی و به ویژه قدرت موشکی توام با ارتقای نوآوری و فناوری های نوین و نوسازی بخشی از سامانه های دفاعی و صنعتی از اقدامات ارزشمند وزیر دفاع بود که ضمن اثربخشی فراسرزمینی و فرازمانی، باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش قدرت بازدارندگی گشت.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: به عنوان نمایندگان مجلس از تلاش های ایشان در کمک به اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین المللی قدردانی و تشکر می کنیم.

کد خبر 379636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha