همشهری آنلاین: نمایش رویای پرواز در جنگل سبز به کارگردانی و نویسندگی مجتبی طالبی از ۲۴ مرداد تا ۱۰ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ در آمفی تئاتر کوثر مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می‌‌‌رود.

تئاتر رویای پرواز در جنگل سبز توسط استاد صدر‌الدین حجازی در اصفهان

حمید رضا مکارمی مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر در اینباره می‌‌‌گوید: ماجرای نمایش داستان نوستالژیک کودکان دیروز دهه 60 و والدین امروز است، گروه هنری زیر گنبد کبود صندوقچه آقای حکایتی را بر می‌‌‌دارند و از میان حکایت‌ها داستانی جذاب برای بچه‌ها انتخاب می‌‌‌کنند .ماجرای ما قصه جنگل سبزی است که دو حیله‌گر وارد آن می‌‌‌شوند و شروع می‌‌‌کنند حیوانات را فریب بدهند و عاقبت لاک پشت دانا و .............

مکارمی در ادامه می‌‌‌افزاید: دکور نمایش بسیار جذاب و دیدنی برای کودکان طراحی شده است و جذابت‌های نمایش را دکور و موسیقی‌های مناسب صد چندان می‌‌‌کند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر عوامل را اینگونه معرفی می‌‌‌کند: مهداد غلامپور، علیرضا بالود، امیر کلاهدوز، حامد جعفرپور، سعید‌ نیک‌زاد، جواد رجبی، سعید جانباز، جواد نظیفی، الهه عبدالهی، مرضیه طیبی، پریسا‌پور نادر، فرهاد نجومی پور، مهدی مطهر، و بازگر خرسال نگار حاج زمانی؛ به ‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌‌‌پردازند.

عوامل نمایش شامل دستیاران کارگردان زهرا حیدری، امیر کلاهدوز، آهنگساز جواد رضایی، مدیر تدارکات و پشتیبانی حمید طالبی، مدیر صحنه: جواد نظیفی، دستیار صحنه مجتبی صادقی، طراح پوستر و بورشور امین سلیمانی، می‌‌‌باشد.

گروه نمایشی برای تماشاگران نمایش محیطی بازی بازی نمایش را قبل از اجرای نمایش اصلی در فضای بیرونی سالن به اجرا در می‌‌‌آورد.

منطقه 15 شهرداری اصفهان منطقه دوستار کودک است و در همین راستا سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر را به عنوان مرکز تخصصی نمایش های کودک و نوجوان اختصاص داده و تاکنون نمایش های جذابی را به صحنه برده است که خوشبختانه با استقبال تماشاگران مواجه شده است این مرکز با آغوش باز پذیرای همه ی گروهای نمایشی کودک و نوجوان است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال می‌‌‌توانند به سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان جی خيابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

صدرالدین حجازی بازیگر حرفه‌ای پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور است که تاکنون در بیش از 300 فیلم و تئاتر به ایفای نقش پرداخته است در سال 56 عنوان بهترین بازیگر تئاتر را به خود اختصاص داده است. وی 50 سال است كه در صحنه تئاتر و سینما حضور موثر دارد. وی با کارگردانی همچون ناصر تقوایی، بهروز افخمی، امرالله احمد‌جو، مهران مدیری ... در زمینه بازیگری همکاری داشته.

کد خبر 379781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha