سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

آریا-ج، یکی از اشرار مخوف کرمان که کلکسیونی از جرایم و شرارت در پرونده‌اش ثبت شده بود سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

متهم

او در جريان 15سال فعاليت مجرمانه انواع جرايم را مرتكب شده بود. از آدم‌ربايي و قتل گرفته تا تجاوز و سرقت مسلحانه. آريا كه سال‌ها تحت تعقيب پليس كرمان بود، چندين بار با مأموران پليس و اطلاعات درگير شده بود كه در جريان اين درگيري‌ها 2نفر از همدستان وي كشته شده بودند اما او توانسته بود فرار كند. اين مرد در 15سال فعاليت مجرمانه چندبار از سوي پليس دستگير شد اما هر بار كه به زندان مي‌رفت، شاكيان او از ترس رضايت مي‌دادند و مدتي بعد وي آزاد مي‌شد.

در پرونده سياه اين مرد جرايم مختلفي ثبت شده بود. از قاچاق مواد‌مخدر تا 3مورد درگيري مسلحانه با ماموران، ۱۹فقره گروگانگيري مسلحانه، ۱۳سرقت مسلحانه، 3فقره راهزني مسلحانه، تجاوز به عنف مسلحانه، قتل و تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم و اخاذي. او حتي در جريان فراري‌دادن يك متهم از دست مأموران نيز نقش داشت.

آريا با تشكيل باندي كاملا مسلح دست به آدم‌ربايي مي‌زد و گروگان‌هايش را در منطقه كوه شاه زنداني و از خانواده‌هايشان اخاذي مي‌كرد. اين مرد شرور در سال 80نقشه سرقت مسلحانه از كاميون‌ها را در شهرستان رودبار جنوب طراحي كرد و به 3كاميون دستبرد زد كه در جريان يكي از سرقت‌ها، مردي را به ضرب گلوله به قتل رساند. او پس از آن و با ضرب و شتم زنان و كودكان در روستاي نرگسان 90رأس گوسفند را به سرقت برد.

گروگانگيري پسربچه 8ساله‌اي از شيراز يكي ديگر از جرايمي بود كه او در سال ۸۳ مرتكب شد. مرد شرور در سال 84و با تهديد اسلحه، دختري را در منطقه اسفندقه ربود و به او تجاوز كرد. گروگانگيري پسربچه ۱۲ساله‌اي در سال ۸۵ هم از ديگر جرايم او بود. اين مرد همچنين با شناسايي افراد پولدار و ثروتمند، سراغ آنها مي‌رفت و با تهديد اسلحه اخاذي مي‌كرد تا اينكه خرداد سال گذشته دستگير و در دادگاه به اتهام محاربه به اعدام محكوم شد. با تأييد حكم، وي سحرگاه ديروز در زندان كرمان به دار آويخته شد.

کد خبر 380004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha