همشهری آنلاین: سرمربی پدیده مشهد درخصوص رفتار علیرضا منصوریان در کنار زمین گفت:‌ فکر می‌کنم علی‌آقا فکر کرد وقت تمام است به رسم همیشگی که به سمت مربی حریف می‌آمد. منصوریان گفت که کارش در استقلال تمام شده و از این تیم می‌رود.

منصوریان مهاجری

رضا مهاجری سرمربی پدیده در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص صحنه‌ای که در آخر بازی با منصوریان اظهار داشت: حرف خاصی بین ما رد و بدل نشد. فکر می‌کنم علی‌آقا فکر کرد وقت تمام است به رسم همیشگی که به سمت مربی حریف می‌آمد، آمد سمت من و تبریک گفت. چیز خاصی نبود.

وی درباره اینکه منصوریان به وی اعلام کرده از استقلال می‌رود، تصریح کرد: او به من گفت کارش در استقلال تمام است. فکر می‌کنم در این شرایط منصوریان در یک شوکی قرار گرفته. او انتظار نداشت با توجه به شروع لیگ آنقدر از وی انتقادات شدیدی صورت بگیرد.

مهاجری درباره اینکه اگر خودش جای منصوریان قرار داشت از استقلال استعفا می‌داد یا خیر افزود: هرکسی شرایط خودش را دارد اما اعتقاد دارم این استقلال پتانسیل خوب شدن را دارد و حتی شاید قهرمان شود. هنوز اتفاقی نیفتاده تازه لیگ شروع شده و هفته پنجم است. تیم اول ما 10 امتیاز دارد و می‌توان فاصله‌ها را جبران کرد. حتی به نظر من استقلال در بازی‌ای مقابل سایپا شکست خورد یکی از بازی‌های دو سال اخیرش را انجام داد.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: من از وی خواستم در استقلال بماند و کارش را ادامه دهد. اگر او به سمت من آمد به خاطر رابطه خوبمان بود و اگر حرفی هم به من زد به خاطر همین اعتماد بود. امیدوارم منصوریان در تصمیمش تجدیدنظر کند و در استقلال بماند.

وی افزود: تامین خواسته‌های استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است. آنها ازتیمشان برد می‌خواهند اما این راباید قبول کنیم استقلال در این فصل دچار بدشانسی شده است.

مهاجری درباره تعویض‌هایی که انجام داد اذعان داشت: تعویض‌هایی که انجام دادیم همگی خوب بود. یکی از تعویض‌های ما بازیکن 18 ساله بود که به زمین آمد. حتی او سهمیه امید ما بود. ما تعویض‌هایمان را در فاز حمله اضافه کردیم. خدا را شکر تفکراتمان جواب داد و نتیجه گرفتیم. دقیقه 70 بازی احساس کردم تیمم از لحاظ بدنی خسته است که خدارا شکر با این تعویض‌ها توانستیم روند بازی را به سود خودمان تغییر دهیم.

وی در پایان گفت: شاید با منصوریان تماس بگیرم و با او صحبت کنم. چون علیرضا مربی جوانی است و کارش را خیلی دوست دارد. امیدوارم هواداران استقلال به او اعتماد کنند.

کد خبر 380115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha