همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در پیامی با گرامیداشت روز داروساز، داروسازان کشور را به عنوان رکنی اساسی در حوزه سلامت و پیام آوران سلامتی عنوان کرد که با علم و دانش خود بر زخم‌های مردم مرهم می‌گذارند.

وزیر بهداشت

به گزارش وبدا، متن پیام دکترسيد حسن هاشمی که آن را با عنوان " روزی برای پاسداشت پیام آوران سلامتی" در صفحه شخصی خود منتشر کرده به شرح زیر است:

پنجم شهریور نه فقط روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی، شیمیدان بزرگ ایرانی، که روزی است برای ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه تحقیق و پژوهش و همه آنهایی که دانش و تجربه و عمر خویش را وقف خدمت به مردم کرده و می‌کنند.

و چه فرصت نیکویی است این روز، برای گرامیداشت مقام داروسازان عزیز کشور که نه تنها به عنوان رکنی اساسی در حوزه سلامت و پیام آوران سلامتی، با علم و دانش خود بر زخم های مردم مرهم می گذارند، بلکه نقشی جدی در تولید، اشتغال و اقتصاد میهن ایفا می‌کنند.

این روز را به تمامی همکاران داروسازم تبریک می‌گویم و امیدوارم با توکل به پروردگار متعال، توجه بیشتر به حوزه‌های مختلف دانش و همت و کوششی فزون‌تر، بتوانند داروسازی کشور را بیش از پیش رونق داده و آوازه این حرفه را به خارج ازمرزهای میهن گسترش دهند.

سيد حسن هاشمي

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

کد خبر 380399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha