دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

زن ۳۸ساله که به جرم اسیدپاشی به شوهرش دستگیر شده می‌گوید برای اینکه بتواند طلاق بگیرد به روی او اسید پاشیده است.

زن - اسیدپاشی

اين حادثه 17مرداد‌ماه امسال در غرب تهران رخ داد. آن روز مرد جواني درحالي‌كه در خواب بود، هدف اسيدپاشي توسط همسرش قرار گرفت و فريادزنان از خواب پريد. دقايقي بعد او به بيمارستان منتقل و همسرش نيز به جرم اسيدپاشي دستگير شد.

اين زن روز گذشته مقابل قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و به اسيدپاشي اعتراف كرد. او سپس با دستور قاضي جنايي براي ادامه تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شد اما پيش از آن در گفت‌وگو با همشهري از انگيزه‌اش از اين اقدام هولناك گفت.

  • چرا روي شوهرت اسيد پاشيدي؟

نمي‌دانم. ديگر از او خسته شده بودم. مي‌خواستم هرطور شده كاري كنم تا مرا طلاق بدهد. با خودم گفتم اگر اسيد بپاشم حتما مي‌گويد ديوانه شده و شايد با اين كار طلاقم بدهد.

  • چرا درخواست طلاق ندادي؟

چندين بار به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم اما شوهرم نمي‌خواست از من جدا شود.

  • بچه هم داريد؟

يك دختر و يك پسر. 17سال پيش با شوهرم ازدواج كردم و اصلا زندگي خوبي نداشتم.

  • اختلافات‌تان بر سر چه مسائلي بود؟

شوهرم سال‌ها بود كه شيشه مي‌كشيد و اعتياد داشت. هرچند ابتداي زندگي هم متوجه شدم كه معتاد است. ‌آن روزها ترياك مي‌كشيد. به‌شدت تندخو و عصبي بود و تا حرفي مي‌زدم مرا به باد كتك مي‌گرفت. چند وقت پيش برادرم فوت شد و تا با شوهرم بحثمان مي‌شد به روح برادرم فحاشي مي‌كرد. به حدي كه من چندبار خواب برادرم را ديدم كه وحشت‌زده است. من هم تصميم گرفتم تا از او انتقام بگيرم.

  • از جزئيات حادثه بگو؟

چند وقت قبل نقشه اسيدپاشي كشيدم تا اينكه ساعت 4صبح حادثه از خواب بيدار شدم و وقتي ديدم شوهرم خواب است تصميم گرفتم نقشه را اجرا كنم. مقداري اسيد داخل ظرف ريختم و با آب قاطي كردم و بعد بالاي سر شوهرم رفتم. درحالي‌كه او خواب بود و خر و پف مي‌كرد محتويات اسيد را به سر و صورت او ريختم.

  • بعد چه شد؟

وحشت‌زده از خواب پريد. بعد با اورژانس تماس گرفتم و همان موقع همراه او به بيمارستان رفتم.

  • مي‌دانستي كه اسيدپاشي جرم است و دستگير مي‌شوي؟

بله. مي‌دانستم اما ديگر خسته شده بودم. مي‌خواستم هر‌طور شده از او انتقام بگيرم تا با اين كار طلاقم بدهد. الان هم فقط نگران بچه‌هايم هستم همين.

  • شوهرت چقدر آسيب ديده؟

سر و صورتش آسيب ديده اما بينايي چشمش را از دست نداده فقط ممكن است تا مدتي يكي از چشمانش تار شود.آسيبش جدي نيست. من واقعا از اين وضعيت خسته شده بودم.

کد خبر 380461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha