دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس آثار مهدی جانی‌پور عکاس پیشکسوت اصفهانی با موضوع ورود آزادگاه به وطن در نگارخانه طلوع شرق مجتمع فرهنگی هنری کوثر برپاست.

نمایشگاه آثار عکاسی مهدی جانی پور در نگارخانه طلوع

به گزارش روابط مجتمع فرهنگی هنری کوثر این نمایشگاه بیش از 40 قطعه عکس با موضوع ورود آزادگان به شهر اصفهان از فرودگاه تا خیابان‌های اصفهان، ملاقات آزادگان با خانواده‌هاشان و........می‌باشد که از 26 مرداد تا 10 شهریور صبح و عصر برای بازدید عموم به نمایش در آمده است.

مهدی جانی پور متولد 1336 اصفهان است عکاسی را از سال 1355 با مطبوعات محلی اصفهان شروع کرد با آغاز حمله عراق به ایران داوطلبانه به جبهه رفت و جزء اولین کسانی بود که به دارخوین رسید و برای دفاع مستقر شد. بهمن 1359 بر اثر انفجار مین مجروح شد و بعد از بهبودی در سال 60 مجدداً به جبهه بازگشت و در عملیات‌های شکست حصر آبادان بیت المقدس، والفجر مقدماتی، خیبر و... و از سال 62 در والفجر 4 و 8 و آخرین بار در عملیات کربلای 4 و 5 شرکت کرد.

در عملیات کربلای 5 در حالی که از شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر عکس می‌گرفت پایش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجدداً مجروح شد. وی هم اکنون به عنوان فتوژورنالیست در خبرگزاری‌ها مشغول عکاسی است.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

کد خبر 380542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha