مرحله اول پذیره‌نویسی نخستین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با هدف جذب منابع مالی و به‌منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های مخاطره‌پذیر از ۱۴شهریور‌ماه آغاز خواهد شد.

محمودرضا خواجه‌نصیری

محمودرضا خواجه‌نصيري مديرعامل تأمين سرمايه آرمان در اين‌باره گفت: صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه اين امكان را براي سرمايه‌گذاران فراهم مي‌كند تا اين افراد بدون درگيري مستقيم در چالش‌ها و پيچيدگي‌هاي صنعت سرمايه‌گذاري مخاطره‌پذير بتوانند از مزايا و منافع آن برخوردار شوند. او با اشاره به فرايند طي شده توسط اين صندوق تا رسيدن به مرحله پذيره‌نويسي تأكيد كرد: پس از فراخوان ارائه شده در خرداد‌ماه 96طرح‌هاي متعددي در حوزه‌هايي ازجمله فناوري اطلاعات و ارتباطات، سلامت و بهداشت، فناوري‌هاي مالي، پايين دستي صنايع آبي و پتروشيمي و حوزه فرهنگ و توليد محتوا دريافت شد و پس از بررسي آنها در كميته سرمايه‌گذاري تعدادي ازاين طرح‌ها به‌منظور سرمايه‌گذاري توسط صندوق جسورانه آرماني انتخاب شدند.

به گفته او مرحله اول پذيره‌نويسي صندوق جسورانه آرماني به‌منظور پذيره‌نويسي 70درصد از سرمايه 60ميليارد توماني صندوق، از تاريخ ۱۴شهريور به‌مدت ۱۰روز انجام خواهد شد و با تكميل شدن ظرفيت، امكان پذيرش سرمايه‌گذار جديد وجود نخواهد داشت.

مديرعامل تأمين سرمايه آرمان با اشاره به استقبال متقاضيان از اين پذيره‌نويسي اعلام كرد بر اين اساس تأمين سرمايه آرمان امكان ثبت سفارش براي سرمايه‌گذاران حقوقي يا حقيقي را كه تمايل به سرمايه‌گذاري در اين حوزه دارند، مهيا كرده تا اين افراد نيز بتوانند سبد سرمايه‌گذاري خود را با سرمايه‌گذاري در اين صندوق و مشاركت در رشد و توسعه صنايع نوظهور و فناوري‌هاي پيشرفته متنوع‌تر كنند. خواجه‌نصيري افزود: تشكيل اين نوع صندوق‌ها در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري سال «اقتصاد مقاومتي؛ توليد - اشتغال» نام گرفته، علاوه بر كسب بازده از سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت در اين زمينه مي‌تواند زمينه رشد و توسعه اقتصادي، كارآفريني، ايجاد اشتغال و توسعه فناوري در كشور را مهيا كند.

کد خبر 380681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha