همشهری آنلاین: چهره ۴۴ اسطوره و اسوه جمعیت هلال احمر در مدت زمان سه ماه ترسیم و به همراه متنی کوتاه در قالب زندگی نامه و فعالیت‌های آنها چاپ و در نمایشگاه خادمان جاودان در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

وحید رحمتی

به گزارش مهر، وحید رحمتی،  مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر در افتتاحیه نمایشگاه خادمان جاودان که در گالری صلح موزه جمعیت هلال احمر برگزار شد، با تاکید بر اینکه داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که لباس سرخ و سفید هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، شایسته بهترین تقدیرها هستند، افزود: این افراد، جان و مال خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان خود وقف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان جمعیت هلال احمر تجربه، جان و مال خود را در طبق اخلاص در راه خدمت به مردم تقدیم می‌کنند، اظهارداشت: این قبیل نمایشگاه‌ها تنها تصویر کوچکی از تاریخ بی شمار خدمت خادمان ان نهاد مردمی است و البته بایدبرای پیشکسوتان هلال احمر، فرش قرمز گستراند و بر فداکاری و ایثار آن‌ها در به خطر انداختن جان خود برای نجات جان همنوعان ارج نهاد و احترام قائل شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره رویکرد جدید روابط عمومی این جمعیت، عنوان کرد: براساس رویکرد جدید روابط عمومی جمعیت هلال احمر تولید مستندهای مختلف و سایر تولیدات رسانه ای برای آشنایی بیشتر مردم با حوزه‌های مختلف جمعیت و جلب مشارکت‌های مردمی بخصوص از طریق فضای مجازی بهره خواهد برد.

  • ترسیم تصاویر ۴۴ اسطوره هلال احمر

در ادامه رضا احمدوند مسئول برگزاری نمایشگاه خادمان جاودان ( چهره‌های ماندگار جمعیت) گفت: از زمان تشکیل جمعیت هلال احمر تا کنون افراد زیادی به عنوان اسطوره شناخته شده اند و بسیاری از افراد جامعه اسطوره‌ها و اسوه‌های هلال احمر را نمی‌شناسند ، بنابراین در قالب طرحی، برپایی نمایشگاه خادمان جاودان را به مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر پیشنهاد دادیم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چهره ۴۴ اسطوره و اسوه جمعیت هلال احمر در مدت زمان سه ماه ترسیم شد، اضافه کرد: ترسیم چهره اسطوه‌های هلال احمر با متنی کوتاه در قالب زندگی نامه و فعالیت‌های آنها در هلال احمر که توسط پریسا زمانی تهیه شده بود، چاپ و در نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفت.

مسئول برگزاری نمایشگاه خادمان جاودان درباره اسوه ها و اسطوره‌های هلال احمر، خاطرنشان کرد: چهره‌های آیت الله غیوری، مرحوم دفتری، خیرین، بانوان توانمند جمعیت هلال احمر، شهدای امدادگر که موفق به نجات جان انسان‌ها در ماموریت‌های امدادی شدند و همچنین چهره روسای جمعیت هلال احمر از زمان تشکیل جمعیت شیر و خورشید تا کنون، ترسیم و در قالب نمایشگاه خادمان جاودان در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 380762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha