همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره‌ی وضعیت پرداختی حقوق نیروهای مسلح در ماه جاری و بروز برخی از مشکلات دراین زمینه اظهار کرد: یک اختلاف محاسباتی میان نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه باعث چنین وضعیتی شده بود که جلسه روز گذشته موضوع برطرف شد.

حاتمی

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه - 8 شهریور - در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قدرت دفاعی کشور بر پایه‌ی حمایت و پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح است و ما در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، باید تجهیزات و امکانات آن را فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌هایی که در پیش گرفته‌ایم به صورت تمام و کمال تلاش خواهیم کرد که نیازهای مورد نظر نیروهای مسلح تامین شوند.

وزیر دفاع همچنین درباره‌ی وضعیت پرداخت حقوق کارکنان نیروهای مسلح گفت: یک اختلاف محاسباتی میان نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه وجود داشت که در جلسه روز گذشته این موضوع برای مرحله فعلی حل شد و کارگروهی تشکیل گردید تا به صورت کلی موضوع را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد تا دیگر چنین اختلافاتی پیش نیاید و حقوق نیروهای مسلح مانند گذشته درموعد خود پرداخت شود.

حاتمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ی طرح برخی از اظهارات از سوی مقامات غرب مبنی بر بازدید از مراکز نظامی تصریح کرد: اهمیتی ندارد که فردی چنین ادعایی مطرح کرده است ما نیز نباید پاسخ این گونه ادعاها را بدهیم.

وی در پایان درباره‌ی زمان بهره برداری از زیر دریایی فاتح خاطر نشان کرد: ان‌شاء الله این محصول در موعد مقرر خود که خیلی دیر هم نیست موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 380768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha