شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اریک ترامپ، فرزند ۳۳ ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد، اگر کس دیگری مثل ترامپ با این حجم بالای توجه منفی مطبوعات به او مواجه می‌شد، خودش را می‌کشت.

اریک ترامپ ،پسر دوم و فرزند سوم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد، پدرش برای آن‌که دچار افسردگی و یا حتی خودکشی نشود گزارش‌های منفی و انتقادها علیه خود و دولتش را نمي‌بيند.

به گزارش ایسنا، اریک ترامپ که در حال حاضر از مقام‌های ارشد سازمان تجاری پدرش نیز محسوب می‌شود در اظهاراتی از رفتار رسانه‌ها با پدرش انتقاد کرد.

او در مصاحبه‌ای رادیویی اظهار کرد: اگر آنها این‌گونه درباره تو صحبت نمی‌کردند باید می‌فهمیدی که یک جای کارت غلط است و مهم است که این پیش زمینه را مدنظر داشته باشید در غیر این صورت شما در چنین وضعیتی از فرط افسردگی ممکن است خودتان را بکشید اما پدر من کارش را عالی انجام می‌دهد.

اريك ترامپ خاطرنشان کرد: این رسانه‌ها جریان اصلی هستند که نمی‌خواهند ترامپ موفق شود. دولت نیز نمی‌خواهد که او موفق شود. مهم نیست که ترامپ چه کاری انجام می‌دهد چون در هر صورت مورد حمله قرار خواهد گرفت و فکر می‌کنم که شما در چنین وضعیتی باید این حجم از حمله‌ها علیه خود را تنظیم کنید.

او گفت که خود و خانواده‌اش مجبور هستند به پوشش‌های رسانه‌ای به دیده تردید نگاه کنند.

به گفته پسر ترامپ، عرصه سیاست کثیف‌ترین صنعتی است که تاکنون با آن برخورد کرده و دونالد ترامپ به طور بی‌وقفه در معرض انتقادها و تهاجم‌هاي منفی رسانه‌ها صرف نظر از کاری است که انجام می‌دهد.

اريك ترامپ همچنین گفت که پدرش فقط از سوی رسانه‌ها مورد حمله قرار نمی‌گیرد بلکه از سوی کل حوزه سیاست از جمله افرادی که در دفاتر گران‌قیمت‌شان نشسته‌اند، مورد حمله قرار گرفته است.

کد خبر 380908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha