همشهری آنلاین: قهرمانان بخش‌های دونفره پسران و دختران و نیز بخش انفرادی پسران مشخص و معرفی شدند.

tennis Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین ‌لمللی تنیس جوانان، تنیسورها در فینال بخش دو نفره و نیمه نهایی انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان هفتمین روز بازی‌ها تیم ایران در بخش دو نفره صاحب عنوان نايب قهرمانی شد و در بخش انفرادی نیز تنیسورهای راه یافته به مرحله فینال معرفی شدند.

همچنین با انجام دیدار فینال بخش دو نفره پسران، تیم جلال سادک - روی تابت از لبنان با نتیجه ( 3-6 و 6-7 ) زوج سینا مقیمی و امیرمحمد ادب‌جو از ایران را شکست داد و قهرمان شد و تیم ایرانی در جایگاه دوم ایستاد. تیم علی گونل از ترکیه - زاوری از هند و گورگان از ترکیه - کیا کهنمویی از ایران هم سوم مشترک شدند.

در بخش دختران نیز تیم دوگا ترکمن - زینب کاکیرر از ترکیه با نتیجه ( 1-6 و 2-6 ) هدی حبیب از آمریکا - توآنا زپته از ترکیه را شکست داده و صاحب جام قهرمانی شد و تیم‌های مشکات‌الزهرا صفی - فاطمه زنجانی از ایران و نمایندگان ترکیه سوم مشترک شدند.

همچنين در فینال بخش پسران، امیر سندوقان از ترکیه موفق شد با نتیجه ( 1-6 و 3-6 ) گورگان، دیگر نماینده این کشور را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. عبدالله بروانی از عمان و روی تبت از لبنان نیز سوم مشترک شدند.

رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان از 4 لغایت 10 شهریور ماه سال جاری در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده محسن خداپرست است.

 

کد خبر 381019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha