یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

تازه ‌دامادی که ۴‌ ماه پس از عقد، همسرش را در خواب با ضربات آجر به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه درحالی‌که اشک می‌ریخت گفت به‌خاطر چت کردن‌های همسرش در تلگرام دست به این جنایت زده است و از اولیای دم خواست او را ببخشند.

متهم

صبح روز 26تير‌ماه سال95 مرد جواني نزد مأموران پليس پايتخت رفت و گفت كه چند ساعت قبل همسرش را در خانه‌شان واقع در خيابان دامپزشكي به قتل رسانده است. به‌دنبال اين اظهارات مأموران به محل وقوع جنايت رفتند و با جسد زني 16ساله روبه‌رو شدند.

متهم در اعترافات اوليه‌اش گفت: من و همسرم 4‌ماه است كه عقد كرده‌ايم و خانه‌اي اجاره كرده بوديم تا پس از برگزاري جشن عروسي زندگي مشترك مان را شروع كنيم. مدتي بود كه با همسرم دچار اختلاف شده بودم. او بيش از حد از گوشي تلفن موبايلش استفاده مي‌كرد و اين كارش كلافه‌ام كرده بود. اين مشكل را با خانواده او در ميان گذاشتم و حتي تهديد كردم كه طلاقش مي‌دهم اما باز مشكل برطرف نشد تا اينكه شب حادثه درحالي‌كه او خواب بود با آجر به سرش كوبيدم. با تكميل تحقيقات پرونده اين جنايت به دادگاه فرستاده شد.

با گذشت 14‌ماه از اين جنايت صبح ديروز متهم در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محسن زالي بوئيني محاكمه شد. ابتدا نماينده دادستان به دفاع از كيفرخواست پرداخت و در ادامه پدر و مادر مقتول يك به يك در جايگاه ايستادند و گفتند خواسته‌شان قصاص دامادشان است. آنها گفتند براي اجراي حكم حاضرند تفاضل ديه قاتل را نيز پرداخت كنند.

سپس متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: من و همسرم عقد كرده بوديم و قرار بود تا چند‌ماه ديگر زندگي مشترك مان را شروع كنيم اما مدتي بود كه به همسرم مشكوك شده بودم. او مدام سرش توي گوشي‌اش بود. در تلگرام و اينستاگرام با افراد ناشناس چت مي‌كرد و با اين كارش عصباني مي‌شدم. چند مرتبه با همسرم صحبت كردم اما فايده‌اي نداشت.

وي ادامه داد: شب حادثه رفتيم 2تا پيتزا خريديم. در پيتزا‌فروشي همسرم از طريق تلگرام پيام صوتي مي‌فرستاد. مي‌خواستم گوشي‌اش را كنترل كنم اما اجازه نداد. به خانه آمديم و او باز هم مشغول چت كردن با گوشي‌اش شد و وقتي ديدم به من بي‌اعتنايي مي‌كند عصباني شدم و يك آجر برداشتم و با آن به سرش ضربه زدم. متهم ‌كه اشك مي‌ريخت ادامه داد: چند ساعت كنار جسد گريه كردم. بعد در خيابان‌ها پرسه زدم و در نهايت خودم را تسليم كردم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.

کد خبر 381084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha