دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

یازدهمین قسمت از فصل دوم سریال «شهرزاد» در حالی وارد شبکه نمایش خانگی شد که بعد از یکی دو هفته وقفه نام خواننده محبوب دوباره روی جلد بازگشت و البته دوست و همکار او با دلخوری از این مجموعه رفت.

سریال

به گزارش همشهري، وقتي نام محسن چاووشي از روي جلد هشتمين قسمت سريال حذف شد، خيلي‌ها اين تغيير را نشانه‌اي از اختلاف بين خواننده گوشه‌گير و سازندگان شهرزاد قلمداد كردند. عده‌اي هم خبر از بروز سوء‌تفاهم‌هاي پررنگ ميان چاووشي و سينا سرلك دادند؛ خواننده‌اي كه همان روزها با يك واكنش اينستاگرامي به شايعه اختلاف خود با ستاره اصلي موسيقي شهرزاد دامن زد و آشكارا تهديد به افشاگري كرد اما رويجلد قسمت‌هاي 9 و 10هم براي هواداران خواننده محبوب سرشار از دلخوري بود.

با اينكه نماهنگ‌هاي «هوام دوباره پسه» و «فندك تب‌دار» در منوي نسخه DVD قابل نمايش بود اما اثري از نام چاووشي روي جلد سريال و پوسترها ديده نمي‌شد. او كه در قسمت پنجم از فصل اول به خانواده شهرزاد پيوسته بود، از همان بدو حضور توانست موج ميليوني هوادارانش را به مخاطبان جدي سريال حسن فتحي بيفزايد و به شكلي قابل ملاحظه در محبوب‌تر شدن شهرزاد بين مردم نقش ايفا كند.

موفق‌ترين سريال تاريخ شبكه نمايش خانگي ايران در 4قسمت نخست با صداي عليرضا قرباني و تصنيف مرغ آمين منتشر شد اما نتوانست آنطور كه بايد دل هواداران را به‌دست بياورد. شهرزاد در فصل اول با كارهاي درخشان چاووشي چنان عجين شد كه تصور اين سريال عاشقانه بدون عاشقانه‌هاي آقاي خواننده قابل تصور نيست. حالا با عرضه قسمت 11فصل دوم و بازگشت عبارت «با‌صداي محسن چاووشي» روي جلد اين قسمت هواداران مي‌توانند اميدوار باشند كه اوضاع نه‌چندان خوب فصل دوم دست‌كم با غيبت احتمالي صداي چاووشي بدتر نخواهد شد.

درحالي‌كه سرلك در فاصله 4هفته تا پايان فصل دوم از شهرزاد كنار گذاشته شده، او روز گذشته در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي با نوشتن متني از مسببان اين ماجرا گلايه كرد. خواننده جوان موسيقي سنتي نوشت: «پخش صداي من در قسمت ۹ به‌قدري باعث ناراحتي عده‌اي شد كه در قسمت ۱۱ نام و صدايم از سريال حذف شد. ممنون از جناب فتحي عزيز كه بنده را به شهرزاد دعوت كرد و ممنون از عده‌اي كه من را از اين سريال حذف كردند».

خبر مي‌رسد فصل دوم شهرزاد در قسمت 15به پايان راه مي‌رسد اما از همين حالا مي‌توان صداي موج انتقادها به فصل دوم را آشكارتر از هميشه شنيد. برخي معتقدند اين فصل بسيار ضعيف‌تر از فصل اول بود و دلايلي چون حذف شخصيت محوري بزرگ‌آقا و البته بازي‌ها، گريم‌ها و از همه مهم‌تر خط اصلي كم‌رمق داستان را براي اين ضعف عجيب برمي‌شمرند. همه اين دلايل باعث شده طرفداران شهرزاد سرخورده‌تر از گذشته ماجراهاي سريال محبوب خود را پيگيري كنند.

  • پايان يك فصل ضعيف

در شرايطي كه روايت‌هايي مختلف درباره كاهش محسوس شمارگان فصل دوم «شهرزاد» نسبت به فصل اول به گوش مي‌رسد، عوامل توليد از چند روز پيش كار توليد فصل سوم را كليد زده‌اند. قسمت 15 سريال نيمه‌هاي مهرماه پس از دهه اول محرم و ايام تاسوعا و عاشورا به بازار مي‌آيد و پرونده فصل دوم بسته مي‌شود.

هنوز تاريخي دقيق براي پخش نخستين قسمت فصل سوم شهرزاد اعلام نشده اما طبيعي است كه حسن فتحي و دوستانش نمي‌توانند در فاصله يك‌ماه كار را به جايي برسانند كه پخش هفتگي سريال در ميانه‌هاي فصل پاييز آغاز شود. شايد دوستداران شهرزاد براي ديدن دوباره او بايد تا پس از ‌ماه صفر، زماني حوالي اواخر آبان و اوايل آذر منتظر بمانند.

کد خبر 381183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha