همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال با رد شایعه تبانی در بازی تیم ملی با سوریه گفت: آنها که کارلوس کی روش را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که در مرام ، منش و سابقه حرفه‌ای این مربی هیچ وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست زیرا او یک مربی بزرگ و معتبر بین‌المللی است.

تاج

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در مقابل سوریه به تساوی 2 بر 2 رسید و با 22 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه اول مسابقات آسیا به جام جهانی روسیه صعود کرد.
در پی این نتیجه حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی که نتیجه این دیدار را در شان تیم ملی ندانست از وزیر ورزش و جوانان در مورد احتمال تبانی در بازی ایران سوریه توضیح خواست.

مهدی تاج در خصوص گفت: سوریه هیچگاه از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است.
وی افزود: ما سابقه تساوی با سوریه را در بازی‌های مقدماتی جام جهانی از 1994 تا به امروز داشته‌ایم و بیان تبانی چیزی جز خدشه دار کردن اعتبار ورزش و حیثیت فوتبال ملی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: آنها که کارلوس کی روش را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که در مرام ، منش و سابقه حرفه‌ای این مربی هیچ وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست زیرا او یک مربی بزرگ و معتبر بین‌المللی است.

تاج درباره دیدار ایران و سوریه که با نتیجه 2بر2 پایان یافت ،گفت: تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همین طور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی ، دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه پیروزی را حفظ نکند.

وی در پایان افزود: نتیجه تساوی در این دیدار از شایستگی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کم نمی‌کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم . تیم ملی با حمایت وزیر ورزش و جوانان با قدرت تلاش خود را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهد داد.

کد خبر 381393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha