همشهری آنلاین: دیدارهای پایانی هشتمین دوره رقابت‌های ایران جونیور اوپن به میزبانی هیات تهران با همکاری باشگاه اسکواش انقلاب برگزار شد.

Squash

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسكواش، در رده سني کمتر از 13 سال نرگس سلطاني از گلستان قهرمان و نازنين تقي‌نژاد دوم شد و فاطمه فلاحتي و ديانا مقري مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سني کمتر از 11 سال پارمين نکوپايان با قدرت قهرمان شد و باران حسن‌پور از تهران مقام دوم و ثمين حسن‌پور و بهار جعفري رتبه سوم مشترک را كسب کردند.

در دختران کمتر از 17 سال هليا استيلي قهرمان شد و ناهيد رضوي از فارس دوم و نيکي شميراني و نگين پورصالحي از تهران و فارس سوم مشترک شدند.

در مسابقات دختران کمتر از 15 سال ستايش پزشکي در صدر و سيده مهديس هاشمي از شيراز در رده دوم و منصوره کرباسي و هستي نديم‌نيا در جايگاه سوم مشترک ايستادند.

و در دختران زير 19 سال فرشته اقتداري از کيش قهرمان شد و پس از او آيلي نيري دوم و نجمه بوشهري‌زاده و فاطمه خبري سوم شدند.

در حوزه پسران محمد چنگانيان 11 ساله با قدرت اول شد و کوشا مصلحي از تهران دوم و آرين جعفر طياري و آرشام شعبان‌نژاد از گيلان سوم مشترک شدند.

در رده سني کمتر از 13 سال ارشيا جاهدي از کيش قهرمان شد و نفر دوم آرشام جليلي از جزيره کيش و نفرات سوم مشترک امير رضازاده و آروين رسول‌زاده از خوزستان و تهران شدند.

در رده سني کمتر از 15 سال پويا شفيعي‌فر از تبريزقهرمان ايران و پس از او محمددانيال قاروني دوم شد و مقام سوم مشترک به اميرحسين صادق‌خاني و سيد جاويد سيدان رسيد.

در رده سني کمتر از 17 سال قهرمان عليرضا رضايي از جزيره کيش شد، سپهر اعتمادپور از مرکزي دوم شد و نادر گلرخي و رضا غفاري مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

و بالاخره در رده سني کمتر از 19 سال مقام اول به اميرحسين فيض‌پور رسيد، محمد خاني دوم شد و مجتبي کفيلي و پويان کمالي‌مقدم سوم مشترک شدند. در اين رده سني به دليل اعزام به رقابت‌هاي حرفه‌اي ابوظبي و قطر و مالزي، کاپيتان 19 سالگان کشور، عليرضا شاملي حضور نداشت.

در اين دوره مشابه همه دوره‌هاي قبلي نفر برتر در جدول يک باخته‌ها (پليت) هم تعيين شد و مازيار حکيمي و ياس صمدزاده و آيلين مسلمي و ترلان سعادتي و سيده آرشين خادم و ايليا رشيدي و مصطفي خادم و احمدرضا فرهادي و بهراد حقيقي نفرات اين جدول بودند.

 

کد خبر 381589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha