همشهری آنلاین: تیم زنجان قهرمان سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر کشور در شهرستان سمنان شد.

Badminton

دیدار فینال سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون پسران کشور، رده سنی نوجوانان، گرامیداشت شهید مدافع حرم " محسن حججی " روز جمعه ۱۷ شهریور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان این مسابقه تیم زنجان با پیروزی برابر حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال این رقابت‌ها بین تیم‌های زنجان و تهران برگزار شد و در پایان این مسابقه تیم زنجان با نتیجه ۳ بر ۲ با پیروزی برابر حریف خود به مقام نخست دست یافت، تیم تهران دوم شد و تیم‌های فارس و همدان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور رده سنی نوجوانان، گرامیداشت شهید مدافع حرم " محسن حججی " در قسمت تیمی با شرکت ۱۸۰ بازیکن از ۳۰ استان کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

در قسمت یک نفره نیما رستم‌پور از تهران در فینال با پیروزی برابر سینا جاویدی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و شایان رضا روبابی از کردستان به همراه محمدحسن نقدی از مرکزی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دونفره تیم دونفره آراد بحری و محسن معصومی از زنجان در فینال با شکست تیم دو نفره امیرحسین فاخر و مهدی پرهون از فارس به مقام نخست دست یافت و تیم‌های دونفره پویا حیدری و رهام شیخ‌حسنی از تهران به همراه محمد زرچی و مهدی رضایی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

لازم به ذکر است که تیم فارس کاپ مقام سومی خود و همچنین امیرحسین فاخر و مهدی پرهون از فارس مدال نقره خود را به خانواده شهید حججی اهدا کردند.

 

کد خبر 381593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha