همشهری آنلاین: رئیس «کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس از بررسی مسئله کشتار مسلمانان میانمار پس از تعطیلات مجلس در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ميزان، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد از بررسی کشتار مسلمانان میانمار در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از تعطیلات پارلمان خبر داد و گفت: مسئله میانمار بیان کننده یک واقعه تلخی است که بار‌ها و بار‌ها مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته‌اند که تفرقه و جدایی کشور‌ها در جهان اسلام یکی از عواملی است که به آن دامن می‌زند و به راحتی به استکبار اجازه می‌دهد تا جای جای سرزمین‌های اسلامی را پاکسازی کند.

رئیس «کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره مظلومیت مسلمانان میانمار تصریح کرد: اخیراً بنده سرنوشت یکی از مسلمانان میانمار را مطالعه می‌کردم که این موضوع بسیار اسفناک و ناراحت کننده بود بنابراین معتقدم که این تفرقه و تشتت در دنیای اسلام است که اجازه می‌دهد تا استکبار هر نوع رفتاری را علیه مسلمانان داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی وس یاست خارجی مجلس ازتاسیسات هسته‌ای کشورمان، گفت: این بازدید‌ها در برنامه ریزی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد و با وجود سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خود، به نظر می‌رسد این بازدید‌ها بعد از تعطیلات مجلس موکول شود.

 

کد خبر 381598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha