«از وقتی به زندان افتاده‌ام توبه کرده‌ام و با خود عهد بستم که دیگر لب به مشروبات الکلی نزنم.» این جمله را مردی می‌گوید که سال گذشته در جریان یک درگیری دست به جنایت زده است. او دیروز برای برگزاری جلسه آخرین دفاع از زندان به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

متهم

ماجراي اين درگيري به 24بهمن پارسال برمي‌گردد. آن روز گزارش قتل مرد ميانسالي به تيم جنايي اعلام شد كه با ضربات چاقو جانش را از دست داده بود. آنطور كه مشخص بود عامل جنايت مردي به نام فرهاد بود كه پس از دستگيري به قتل اقرار كرد. او درخصوص انگيزه‌اش چنين گفت: مدتي قبل با زن جواني به نام پرستو آشنا شدم اما بعد از گذشت چند روز ادعا كرد كه ديگر به من علاقه‌اي ندارد و رابطه‌اش را با من قطع كرد.

من اما اصرار به آشتي داشتم؛ به‌طوريكه چندين بار با پرستو تماس گرفتم اما او وقتي اصرار‌هاي مرا ديد موضوع را با يكي از آشنايانش به نام سعيد درميان گذاشت. روز حادثه سعيد با من تماس گرفت و شروع به ناسزا گفتن كرد. همين باعث شد تا بحث‌مان شود و درنهايت با او قرار گذاشتم تا ببينم حرف حسابش چيست. وقتي به محل قرار كه خياباني در جنوب پايتخت بود رسيدم، سعيد را ديدم كه به همراه پدرش و يكي از دوستانش به آنجا آمده بود.

با هم درگير شديم و من كه مشروبات الكلي مصرف كرده بودم با چاقو ضربه‌اي به پدر سعيد زدم و فرار كردم اما خيلي زود دستگير شدم. متهم پس از اقرار به جنايت، به بازسازي صحنه قتل پرداخت و ديروز در جلسه آخرين دفاع به قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران گفت كه بر اثر يك لحظه عصبانيت تبديل به قاتل شده و از كار خود به‌شدت پشيمان است. او گفت: در زندان توبه كرده‌ام كه ديگر سمت خلاف نروم و با خودم عهد بستم كه اگر زماني آزاد شدم ديگر هرگز مشروبات الكلي مصرف نكنم. قرار است اين متهم به‌زودي در دادگاه كيفري محاكمه شود.

کد خبر 381669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha