همشهری آنلاین: نمایش شاد، موزیکال و کودکانه پر حنا به نویسندگی امید پاریاب پور و به کارگردانی پریسا کهکش‌پور تا ۲۴ شهریور ماه در فرهنگسرای کوثر اصفهان روی صحنه می‌‌رود.

نمایش شاد و موزیکال پر حنا را در اصفهان به صحنه می‌رود

حمیدرضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر می‌‌گوید: نمایش پر حنا مختص خردسالان است و آموزش‌هایی برای کودکان از قبیل صحیح نبودن دروغ و عواقب آن، اعتماد نکردن کودکان به غریبه‌‌‌ها و حتی آموزش فصل های سال در آن گنجانده شده است که شیوۀ اجرایی که در این اثر بکار برده شده صندوق بازی، استفاده از پرفورمنس آرت و عروسک فک خور می‌‌باشد.

در این نمایش الناز رضایی، هانیه موسوی، محمدعلی فاتحی، میلاد کیان، علیرضا تمیمیان، هادی سلیمانی، محمد دویده، عماد قیصری، مجید بیژنی به ایفای نقش می‌‌پردازنند.

مکارمی در ادامه می‌‌گوید: مدت زمان نمایش ۳۵ دقیقه است و درست مطابق با پذیرش کودک طراحی شده همچنین در آن سعی بر این شده که از رنگ‌‌‌ها به خوبی استفاده شود.

مجموعه فرهنگی هنری کوثر وابسته به شهراری منطقه ۱۵ اصفهان (منطقه دوستار کودک) می‌‌باشد که تاکنون نمایش های کودک و نوجوان زیادی را به صحنه برده است.

نمایش پر حنا در سال ۱۳۹۵ در جشنواره استانی کوثر نطنز موفق به دریافت تمامی مقام های اول جشنواره شده و در نهایت به عنوان کار برگزیده هئیت داوران معرفی شده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال می‌‌توانند هر روز رأس ساعت ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان جی، خیابان مسجد علی مراجعه كنند.

کد خبر 381676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha