همشهری آنلاین: تصمیم نهایی از سوی کمیته فنی رالی برای انتخاب اعضای تیم ملی ایران در مسابقه رالی خاورمیانه شیراز اعلام شد و علی مسگرها به عنوان راننده و وحیدرضا وحدتی به عنوان نقشه ‌وان این تیم مشخص شدند.

Ali Mesgarha

به گزارش روابط عمومي فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني، پس از تشكيل جلسه كميته فني رالي و انتخاب آقايان هرمز كلهر، اشكان مسگرها و محمدمهدي ابوترابيان برای اعزام به اردوی آمادگی ترکیه و انجام تست‌های فنی در هفته گذشته، در نهایت با تصمیم این کمیته و بر اساس گزارش آزمون‌های مهارتی و فنی اورهان آوجی اوغلو، قهرمان چند دوره از مسابقات رالی ترکیه و مقام‌دار در رالی‌های اروپایی، گزينه برتر اين كميته، اشکان مسگرها معرفی شد و با توجه به تجربیات و توان فنی در نقشه‌خوانی رالی، وحیدرضا وحدتی نیز به این تیم اضافه شد.

گزارش اورهان آوجی اوغلو حکایت از توان فنی و آمادگی بالای هر سه راننده ایرانی دارد که با نهایت دقت و وسواس زیاد در نحوه گزینش رانندگان، علی مسگرها با فاصله‌ای اندک نسبت به دو راننده دیگر توانست از پس آزمون‌های در نظر گرفته شده برآید.

همچنین براساس اعلام کمیته فنی رالی، خودروی تجهیز شده ایران برای شرکت در این رویداد بین‌المللی به شیراز رسیده و تمرینات نهایی تیم رالی ایران در حال برگزاری است.

کد خبر 381852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha