همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شکست ایتالیا شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان از روز سه‌شنبه (21 شهريور) در سالن «گایشی هال» شهر ناگویا در ژاپن آغاز شد.

در دومین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های ایران و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو به پیروزی رسیدند تا دو امتیاز ارزشمند مسابقه نخست را به دست آورند.

تیم ایران در ست‌های دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 23 و 31 بر 29 مغلوب ایتالیا شد، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 28 بر 26 و 15 بر 11 به پیروزی رسید تا در نخستین گام جام قهرمانان مردان جهان فاتح میدان باشد.

ایگور کولاکوویچ در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوي، امیر غفور، فرهاد قائمي، میلاد عبادي‌پور، سامان فائزی، مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حيدري براي توپ گيري استفاده کرد.

لورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب لوکا وتوری، سیمونه جانلی، فابیو بالاسو، دانیله ماتزونه، فیلیپو لانزا، متئو پیانو و اولگ آنتونوف استفاده کرد.

پائولو تورسي از برزيل و آندري زنوويچ از روسيه داوران اول و دوم دیدار ایران و ایتالیا بودند.


تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه در دومین دیدار خود به مصاف آمریکا می‌رود که این مسابقه نیز از ساعت 11 و 10 دقیقه به وقت تهران شروع می‌شود.

در نخستین دیدار روز نخست این رقابت‌ها برزیل سه بر صفر فرانسه را شکست داد و تیم های ژاپن و آمریکا نیز در دیدار سوم و پایانی روز نخست این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

کد خبر 381867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha