مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درمورد تکلیف ساخت و ساز در غرب تهران گفت: مطالعاتی درمورد این موضوع در حال انجام است و تا حصول نتایج نهایی، ساخت و ساز در منطقه ۲۲ براساس روال گذشته است.

به گزارش مهر ، مهدی حجت در مورد مباحث مطرح شده مبنی بر ممانعت نفوذ بادهای غربی به دلیل ساخت و سازهای منطقه ۲۲، گفت: این موضوع از نظر علمی در حال مطالعه بوده و تاکنون چندین مطالعه و تحقیق درمورد آن انجام شده و نظرات متفاوتی نیز در مورد آن مطرح است.

وی افزود: برخی کارشناسان اعتقاد دارند ارتفاع وزش باد در غرب تهران به گونه ای نیست که ساختمان هایی با ۳۰ طبقه ارتفاع مانعی برای آن باشد، برخی دیگر از کارشناسان نیز معتقدند وزش باد در تهران در ارتفاعات پایین رخ می دهد، اما هنوز نتیجه دقیقی درمورد صحت موارد مطرح شده در دسترس نیست، بنابراین باید موضوع را بررسی کنیم، درصورتی که مزاحمتی برای زندگی مردم در شهر ایجاد ‌کند بدون شک شهرداری تهران درمورد آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ساخت و سازها در تهران براساس طرح تفضیلی دنبال می شود، تصریح کرد: در حال حاضر در روند ساخت و ساز در منطقه ۲۲ نه توقفی ایجاد شده و نه سرعت احداث تسریع پیدا کرده است و با همان روند دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز در ساخت و سازهای غرب تهران به امر بدیهی و حقیقی دست پیدا نکرده ایم که به اتکا آن اعلام کنیم ساخت و ساز در منطقه ۲۲ متوقف و یا دنبال شود، بنابراین ساخت و ساز با همان روند ادامه پیدا می کند تا درمورد این موضوع به قطعیت برسیم.

کد خبر 382024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha