چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قسمت آخر سه گانه جدید «جنگ ستارگان» حالا به کارگردانی یکی از چهره های شناخته شده و موفق این فرنچایز ساخته خواهد شد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از د رپ، بعد از اینکه کالین ترِوُرو هفته گذشته از پروژه «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» کناره گیری کرد، به اعلام کمپانی دیزنی حالا جی جی آبرامز جای او را روی صندلی کارگردانی پر می کند.

کتلین کندی رییس کمپانی لوکاس فیلم در بیانیه ای گفت: با فیلم «نیرو بیدار می شود»، جی جی توانست تمام چیزهایی را عملی کند که ما امیدش را داشتیم و من خیلی هیجان زده هستم که او تصمیم گرفته بازگردد تا این سه گانه را به پایان برساند.

آبرامز فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود» را در سال ۲۰۱۵ تهیه و کارگردانی کرد. در فیلم جدید «آخرین جدای» که ماه دسامبر اکران می شود هم او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد و رایان جانسون مسئولیت کارگردانی را بر عهده دارد. آبرامز در «اپیزود ۹» در همراهی با کریس تریو فیلمنامه نویس پروژه هم خواهد بود.

ترورو در سال ۲۰۱۵ به «اپیزود ۹» محلق شده بود اما هفته گذشته آن را ترک کرد. این سومین بار در دو سال و دومین بار در سه ماه اخیر است که لوکاس فیلم یکی از کارگردان‌هایش را کنار گذاشته است. در ماه ژوئن، فیل لرد و کریس میلر از اسپین آف «جنگ ستارگان» درباره شخصیت هان سولو به خاطر اختلاف نظر کناره گیری کردند.

غیر از فیلم های «جنگ ستارگان»، از جدیدترین آثار تهیه شده توسط آبرامز می توان به «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش»، «۱۰ کلوورفیلد لِین» و «سفر ستاره ای ماورا» اشاره کرد.

کتلین کندی، میشل رژوان، کمپانی بد روبات و لوکاس فیلم تهیه کنندگان «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» هستند.

کد خبر 382041

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha