مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درمورد تکلیف ساخت‌وساز در غرب تهران گفت: مطالعاتی در مورد این موضوع در حال انجام است و تا حصول نتایج نهایی، ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ با روال گذشته دنبال می‌شود.

مهدي حجت در مورد مباحث مطرح شده مبني بر ممانعت نفوذ بادهاي غربي به‌دليل ساخت و سازهاي منطقه 22، گفت: اين موضوع از نظر علمي در حال مطالعه بوده و تاكنون چندين مطالعه و تحقيق درمورد آن انجام شده و نظرات متفاوتي نيز در مورد آن مطرح است.
برخي كارشناسان اعتقاد دارند ارتفاع وزش باد در غرب تهران به‌گونه‌اي نيست كه ساختمان‌هايي با 30طبقه ارتفاع مانعي براي آن باشد.

برخي ديگر از كارشناسان نيز معتقدند وزش باد در تهران در ارتفاعات پايين رخ مي‌دهد، اما هنوز نتيجه دقيقي درمورد صحت موارد مطرح شده در دسترس نيست. بنابراين بايد موضوع را بررسي كنيم و درصورتي كه مزاحمتي براي زندگي مردم در شهر ايجاد ‌كند بدون شك شهرداري تهران درمورد آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد. وي با اشاره به اينكه ساخت و سازها در تهران براساس طرح تفضيلي دنبال مي‌شود، تصريح كرد:

هم‌اكنون در روند ساخت‌وساز در منطقه 22نه توقفي ايجاد شده و نه سرعت احداث افزايش يافته‌است و با همان روند دنبال مي‌شود. هنوز در ساخت و سازهاي غرب تهران به امر بديهي و حقيقي دست پيدا نكرده‌ايم كه به اتكاي آن اعلام كنيم ساخت‌وساز در منطقه 22متوقف و يا دنبال شود، بنابراين ساخت‌وساز با همان روند ادامه پيدا مي‌كند تا به قطعيت برسيم.

کد خبر 382217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha