همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه رالی خاورمیانه ۲۰۱۷ با معرفی نفرات برتر در حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

Ali Mesgarha- Vahdati

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با معرفی نفرات برتر در حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و مسئولین استان فارس، رالی خاورمیانه 2017 و مرحله سوم رالی قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه این رقابت‌ها عصر روز جمعه 24 شهریور با استقبال پرشور مردم در محل دروازه شیراز برگزار شد.

در این مرحله از رقابت 12 خودرو حضور داشتند که حداقل 5 تیم ایرانی می توانست در این رالی بین‌المللی حضور داشته باشد، اما به دلیل عدم وجود خودروی استاندارد رالی، تنها یک تیم توانست شرایط لازم برای حضور در این مسابقه را به دست آورد.

نتايج اين مسابقات در پايان به اين شرح اعلام شد:

در کلاس Overall آقایان ناصر العطیه و متیو بامل از کشور قطر، وژتاش استاف و خانم مارکتا اسکاسیلوا از جمهوری چک، علی کلهر و کامران حاتم‌خانی از ایران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

ناصر العطیه

در کلاس MERC2 رالی خاورمیانه، تیم ملی ایران به رانندگی علی مسگرها و کمک رانندگی وحیدرضا وحدتی موفق به کسب مقام اولی در این رقابت‌ها شدند و جوایز پنج هزار دلاری خود را از دست وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون دریافت کردند و بدین ترتیب پرونده رقابت‌های رالی خاورمیانه در سال 2017 با میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شیراز بسته شد.

کد خبر 382264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha