همشهری‌آنلاین: نواز شریف، شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر جدید پاکستان، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه و حلقه مورد اعتماد خود در حزب مسلم لیگ را برای گفت‌وگو درباره انتصاب رئیس حزب مسلم لیگ، بازگشت خودش به پاکستان و رد صلاحیتش توسط دیوان عالی و استراتژی آتی این حزب، به لندن فراخواند.

قرار است در این نشست درباره گزینه‌ها و چشم‌انداز آینده سیاسی نواز شریف، نخست‌وزير بركنارشده پاكستان بعد از تصمیم دیوان عالی مبنی بر رد دادخواست بازنگری در حکم پرونده نواز شریف و خانواده‌اش گفت‌وگو شود.

برخی از اعضای حزب مسلم لیگ بر این باورند که فضای سیاسی برای بازگشت شریف مناسب نیست و به او توصیه کرده‌اند که برای مدتی در لندن بماند.

به گزارش ایسنا به نقل از اکسپرس، در این میان برخی از منابع مطلع اعلام کردند که نواز شریف و خانواده‌اش امیدوار هستند که دادگاه یک فضای تنفس برای شریف ایجاد کرده و اعلام کند رد صلاحیت او تا ابد نبوده و تنها برای سومین دوره نخست‌وزیری‌اش اتخاذ شده است.

با این حال پس از این‌که دادگاه موضع شدیدتری درباره این مساله اتخاذ کرد و هرگونه دادخواست تجدیدنظر را رد کرد، شریف در سکوت خبری بازگشت خود را به پاکستان به تعویق انداخت.

کد خبر 382527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha