همشهری آنلاین: هانوفر با پیروزی ۲ بر صفر مقابل هامبورگ هفته چهارم بوندس‌لیگا را نیز بدون شکست پشت سر گذاشت. دورتموند در پایان این هفته کلن را ۵ بر صفر شکست داد. بایرن، شالکه، آگسبورگ و اشتوتگارت از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Dortmund
  • هانوفر ۲ - هامبورگ صفر

پیکارهای هفته ۴ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۵ سپتامبر/ 24 شهريور) با دیدار هانوفر مقابل هامبورگ آغاز شد. سرخ‌پوش‌های هانوفر مهمان خود را ۲ بر صفر مغلوب کردند. این چهارمین هفته پیاپی بود که هانوفر دیدار خود را با تساوی یا پیروزی به پایان برد.

  • بایرن مونیخ ۴ - ماینتس صفر

بایرن مونیخ که در هفته گذشته نخستین ناکامی خود در فصل جدید را تجربه کرده بود، در هفته چهارم توانست اقتدار خود را به نمایش بگذارد و مهمان خود، ماینتس را ۴ بر صفر شکست دهد. پیکار دو تیم بعد از ظهر شنبه در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس برگزار شد.

آرین روبن و روبرت لواندوفسکی، ستارگان هلندی و لهستانی بایرن مونیخ از چهره‌های برتر میدان بودند. آرین روبن در دقایق ۱۱ و ۲۳ دو بار دروازه ماینتس را باز کرد و لواندوفسکی نیز در نیمه دوم (در دقایق ۵۰ و ۷۷) گل‌های سوم و چهارم بایرن را به ثمر رساند.

  • آر. بی. لایپزیگ ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

آر. بی. لایپزیگ یکی از سه نماینده آلمان در لیگ قهرمانان باشگ‌های اروپا در هفته چهارم میزبان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود. این دیدار پرجنب‌وجوش و جذاب در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش‌ برابر هر دو تیم عادلانه بود.

  • اشتوتگارت یک - ولفسبورگ صفر

اشتوتگارت نیز از تیم‌های موفق هفته چهارم بود. اشتوتگارتی‌ها با پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل ولفسبورگ سه امتیاز بر امتیاز‌های خود افزودند و جایگاه خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کردند. تک ‌گل این دیدار را آكولو در دقیقه ۴۲ بازی به ثمر رساند.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - آگسبورگ ۲

تیم آگسبورگ هم در هفته چهارم موفقیتی مهم را جشن گرفت و توانست با هوشیاری و عملکردی خوب با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، آینتراخت فرانکفورت بگذرد. سفیدپوش‌های فرانکفورت در ده دقیقه پایانی بازی تمام تلاش خود را کردند تا جلوی این شکست خانگی را بگیرند؛ تلاشی که با توجه به انسجام آگسبورگ بی‌نتیجه ماند.

  • وردر برمن یک - شالکه ۲

شالکه در طی چهار هفته نخست بوندسلیگا خوش درخشیده است. این تیم در هفته چهارم میزبان خود وردر برمن را ۲ بر یک شکست داد و با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل پیروزی شالکه در دقیقه ۸۳ توسط گروتسکا به ثمر رسید.

  • هوفن‌هایم یک - هرتا برلین یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته‌ چهارم بوندس‌لیگا که بعدازظهر یکشنبه برگزار شد، تیم‌های هوفن‌هایم و هرتا برلین رویاروی هم قرار گرفتند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بیستمین بار پیاپی بود که هوفن‌هایم در خانه خود شکست نخورد.

  • بایر لورکوزن ۴ - فرایبورگ صفر

در یکی از دیدار‌های باقیمانده هفته چهارم تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ به مصاف هم رفتند. لورکوزنی‌ها در این دیدار توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و با نتیجه ۴ بر صفر از سد مهمان خود بگذرند. کوین فولاند، مهاجم لورکوزن پس از مدت‌ها انتظار طعم گلزنی را چشید و توانست دو بار دروازه فرایبورگ را باز کند.

  • بوروسیا دورتموند ۵ - اف ث کلن صفر

پیکارهای هفته چهارم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با برگزاری دیدار بوروسیا دورتموند مقابل اف ث کلن به پایان رسید. زردپوش‌های دورتموند در حضور ۸۱ هزار تماشاگر مهمان خود را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دادند و بار دیگر در صدر جدول قرار گرفتند.

پی‌ير امریک اوبامیانگ، مهاجم تیزپای دورتموند با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود. او توانست در عرض دو دقیقه (۵۹ و ۶۰) دو بار پیاپی دروازه تیم مهمان را باز کند. این چهارمین شکست پیاپی کلن در فصل جاری محسوب می‌شود که حال با صفر امتیاز در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

 

کد خبر 382536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha