مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
۰ نفر

پلیس با راننده‌های متخلفی که با خودروی پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی می‌کنند، برخورد و خودروی آنها را توقیف می‌کند.

حمل ونقل

سردار محمدرضا مهماندار، رئيس پليس راهور تهران بزرگ درخصوص حضور خودروهاي پلاك شهرستان در شهر تهران و نحوه برخورد پليس با آنها اظهار داشت: عده‌اي از راننده‌ها با خودروي پلاك شهرستان در شهر تهران تردد مي‌كنند كه اين افراد اغلب براي خريد، درمان و يا كارهاي اداري وارد تهران شده‌اند. اين راننده‌ها مي‌توانند با خريد طرح ترافيك روزانه وارد منطقه زوج و فرد شوند.

وي افزود: اما عده‌اي از راننده‌ها با خودروي پلاك شهرستان در ميادين و سر چهارراه‌ها اقدام به مسافركشي كرده و سبب انسداد خيابان‌ها مي‌شوند. پليس با اين مسافركش‌هاي غيرمجاز برخورد جدي و اقدام به توقيف خودروي آنها مي‌كند. سردار مهماندار در رابطه با تمهيدات پليس براي شروع سال تحصيلي گفت:

پليس راهور تهران بزرگ آمادگي لازم براي شروع مدارس را دارد. ضمن اينكه نياز است علائم راهنمايي و رانندگي و فضاي اطراف مدارس نوسازي شوند كه در اين خصوص با شهرداري تهران هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ايم. وي افزود: آموزش راننده‌هاي تاكسي به‌ويژه راننده‌هاي سرويس‌هاي مدارس نيز در دستور كار قرار گرفته است. سردار مهماندار تأكيد كرد: هماهنگي مناسبي بين پليس، شهرداري تهران، آموزش و پرورش و تاكسيراني ايجاد و اقدامات مناسبي براي استقبال از دانش‌آموزان انجام شده و پليس از ابتداي مهر‌ماه در تمام معابر شهر تهران حضور دارد.

کد خبر 382650

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha