همشهری آنلاین: در پایان چهارمین دوره لیگ خردسالان پسر تیم لوازم خانگی کن موفق شد برای دومین سال متوالی بر سکوی قهرمانی بایستد.

Takewondo Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات هفته پنجم تا هفتم (پایانی) از مرحله دوم چهارمین دوره لیگ خردسالان پسر «جام غنچه‌های تکواندو» روز جمعه (31 شهريور) با حضور 8 تیم راه‌ یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در پایان سکونشینان این دوره مشخص و معرفی شدند.

ملوان نداجا، لوازم خانگی کن، هیات تکواندوي چالوس، هیات تکواندوي زنجان، هیات تکواندوي بهارستان، هیات تکواندوي استان فارس، نادری بوشهر و فرمانیه تیم‌های حاضر در مرحله دوم بودند.

تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، از 7 مبارزه 6 برد و 1 تساوی بدست آورد و با 18 امتیاز کاپ قهرمانی را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص داد.
تیم هیات تکواندوي چالوس با 5 برد، 1 تساوی، 1 باخت و 16 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم ملوان نداجا با 4 برد، 1 تساوی، 2 باخت و 13 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های هیات تکواندوي زنجان، هیات تکواندوي بهارستان، هیات تکواندوي استان فارس، فرمانیه و نادری بوشهر به ترتیب در رده چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

 

کد خبر 383094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha