همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار نظامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز غیرقابل انکار است و امریکا و دیگر کشورهای مدعی ابرقدرتی نیز بارها به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

علی فدوی

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شجره طیبه که به صورت نمادین در مدرسه امام حسین (ع) بندرعباس برگزار شد افزود: هر اشتباهی از سوی دشمنان در خلیج فارس و تنگه هرمز منجر به اسارت آنان در قدرت جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تقارن آغاز تعلیم و تربیت و هفته اول محرم که به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، فرصت مناسبی است تا بار دیگر هدف نهایی و اصلی تعلیم و تربیت واکاوی شود.

سردار فدوی ادامه داد: معروف شامل تمام اعمالی می شود که انسان را به بهشت و قرب الهی رهنمون می کند و منکر تمام کارهایی است که انسان را از رسیدن به بهشت باز می دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مدارس نامگذاری شده به نام شجره طیبه خاطرنشان کرد:این نام علاوه بر آن که خاستگاهی قرآنی دارد، به ریشه ای بودن تعلیم و تربیت اشاره دارد که موجب به بار نشستن معرفت الهی در افراد می‌شود.

در سال تحصیلی96- 97 ، 10 دبستان و دبیرستان پسرانه و دخترانه و پیش دبستانی مستقل به همراه 6مهد قرآنی و چهار شیرخوارگاه در بندرعباس زیرپوشش نیروی دریایی سپاه هستند.

در مجموع یکهزار و 590 دانش آموز، نوآموز و شیرخوار از امکانات آموزشی و تربیتی این مراکز استفاده می کنند.

کد خبر 383135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha