همشهری آنلاین: دو استاد برجسته علوم ارتباطات و جامعه‌شناسی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی تازه‌ترین اثر دکتر سعیدرضا عاملی استاد شاخص ارتباطات دانشگاه تهران را به نقد می‌کشند.

کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی در بوته نقد متخصصان

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، دکتر یونس شکرخواه استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار با سابقه و سردبیر همشهری‌آنلاین و یونس نوربخش جامعه‌شناس و استاد گروه علوم اجتماعی دانشگاه تهران دو سخنران این نشست تخصصی هستند که ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه سوم مهر ۱۳۹۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی به تازگی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی را به قلم دکتر سیدسعید رضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان، استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو جدید شورای عالی فضای مجازی منتشر کرده است.

دغدغه‌ اصلی نویسنده این کتاب بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت و تسهیل زندگی مردم و ارتقای فرهنگ و تصحیح روابط بین‌فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی است.

این اثر با هدف بازتعریف فضای مجازی مفید، موثر، سالم و پویا برای خانواده‌ی مسلمان نوشته شده است تا در پرتو این مباحث، هم به جنبه‌های آموزشی برای چگونگی استفاده از این فضا پرداخته شود و هم خانواده‌ها با ظرفیت‌ها و خطرات و آسیب‌های فضای مجازی نسبت به اعضای خانواده خود در گروه‌های سنی و جنسی متفاوت آشنا شوند.

نشست ویژه‌ نقد و بررسی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی با حضور دکتر یونس شکرخواه، دکتر یونس نوربخش و دکتر سعیدرضا عاملی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 383331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha