همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند هفته پنجم بوندس‌لیگا را هم با موفقیت پشت سر گذاشت و همچنان یکه‌تاز جدول رده‌بندی است. بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر در رده دوم جای دارد. هوفن‌هایم، هرتا برلین، و آگسبورگ از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Hoffenheim
  • هامبورگ صفر - بوروسیا دورتموند ۳

تیم بوروسیا دورتموند شامگاه چهارشنبه (29 شهريور) در چارچوب پیکارهای هفته پنجم بوندس‌لیگا به مصاف هامبورگ رفت و میزبان شمالی خود را ۳ بر صفر شکست داد. دورتموندی‌ها به ویژه در نیمه دوم این دیدار اقتدار و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و با سه امتیاز به خانه بازگشتند. دورتموند در حال حاضر با ۱۳ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

  • شالکه صفر - بایرن مونیخ ۳

سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ نیز هفته پنجم بوندس‌لیگا را با کامیابی پشت سر گذاشتند و با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان خود، شالکه به رتبه دوم جدول رده‌بندی ارتقا یافتند. خامز رودریگز، ستاره‌ کلمبیایی بایرن یکی از چهره‌های برتر میدان بود. او گل دوم بایرن مونیخ در این دیدار را به ثمر رساند و سازنده‌ گل سوم نیز بود.

  • ماینتس ۲ - هوفن‌هایم ۳

یکی از پرهیجان‌ترین و تهاجمی‌ترین پیکارهای هفته‌ پنجم میان ماینتس و هوفن‌هایم برگزار شد. نیمه‌ نخست این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. نیمه دوم نیز می‌رفت با همین نتیجه خاتمه یابد که "ساندرو اوت"، مهاجم هوفن‌هایم گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و سه امتیاز برای هوفن‌هایم به ارمغان آورد. هوفن‌هایم اکنون با ۱۱ امتیاز در رده‌ سوم جدول جای دارد.

  • هرتا برلین ۲ - بایر لورکوزن یک

هرتا برلین نیز از تیم‌های موفق هفته بود. راه‌راه‌پوش‌های برلین در مصاف با مهمان خود، بایر لورکوزن انسجام و عملکرد دفاعی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و همچنین از فرصت‌های خود خوب استفاده کردند. پایتخت‌نشین‌ها با این پیروزی خود را گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک کردند و اکنون در رتبه هشتم قرار دارند. لورکوزن نیز در مکان چهاردهم به سر می‌برد.

  • اف ث کلن صفر - آینتراخت فرانفکورت یک

بازنده‌ بزرگ هفته پنجم بوندس‌لیگا تیم اف ث کلن بود که علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی با نتیجه یک بر صفر از آینتراخت فرانکفورت شکست خورد و به این ترتیب پنجمین ناکامی پیاپی خود را تجربه کرد. گل پیروزی فرانکفورت در این دیدار را سباستیان هالر در دقیقه ۲۲ از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - اشتوتگارت صفر

بوروسیا مونشن‌گلادباخ آرام‌ آرام به فرم مطلوب خود نزدیک می‌شود. این تیم در هفته پنجم، اشتوتگارت را ۲ بر صفر شکست داد و پیروزی شیرینی را جشن گرفت. رافائل، ستاره‌ برزیلی مونشن‌گلادباخ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و از چهره‌های درخشان میدان بود.

  • آگسبورگ یک - آر. بی. لایپزیگ صفر

آگسبورگ تا کنون از تیم‌های موفق فصل جدید محسوب می‌شود. این تیم در هفته‌ پنجم توانست شگفتی بیافریند و با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود، آر. بی. لایپزیگ (نایب ‌قهرمان فصل پیش) را شکست دهد. گل طلایی آگسبورگ در این دیدار را میشائیل گرگوریچ در دقیقه چهارم بازی به ثمر رساند. آگسبورگ در حال حاضر رده‌ پنجم را به خود اختصاص داده و لایپزیگ نیز در مکان نهم جدول به سر می‌برد.

  • ولفسبورگ یک - وردر برمن یک

پیکار ولفسبورگ و وردر برمن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم ‌و بیش برابر هر دو تیم عادلانه بود. "گرگ‌های" ولفسبورگ در نیمه اول این مصاف، تیم برتر بودند و وردر برمن نیز در نیمه دوم کنترل میدان را در دست داشت. ولفسبورگ و برمن به ترتیب در رده‌های سیزدهم و هفدهم جدول قرار دارند.

  • فرایبورگ یک - هانوفر یک

شکست‌ناپذیری هانوفر همچنان ادامه دارد. این تیم در هفته پنجم، مهمان سرخ‌پوش‌های فرایبورگ بود و اگر هوشیاری بیشتری به خرج می‌داد، شاید می‌توانست با سه امتیاز به خانه بازگردد. هانوفر در دقیقه ۶۶ با گل مارتین هارنیک یک بر صفر از میزبان خود جلو افتاد، اما نیلس پترسن، مهاجم فرایبورگ که به عنوان جوکر به میدان تعویض شده بود، دقایقی پیش از پایان بازی گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

 

کد خبر 383387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha