همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد هواپیماهای شکاری - بمب افکن نیروی هوایی ارتش با اجرای عملیات‌های هوایی متعدد، حضور پرقدرت خود را در آسمان مرزهای غربی و شمال غربی کشور به نمایش گذاشتند.

جنگنده‌

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش بزرگ حیدر کرار ارتش از روز گذشته دوم مهرماه جاری در غرب کشور آغاز شد.

روابط عمومی ارتش اعلام کرد هواپیماهای نیروی هوایی ارتش با پشتیبانی از یکان های عمل کننده و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای عملیات شناسایی و مانورهای پروازی پرداختند.

رزمایش بزرگ حیدر کرار ارتش همزمان با رزمایش محرم سپاه پاسداران، با حضور تیپ های نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی، هوانیروز و نیروی هوایی ارتش با هدف ارزیابی توان عملیاتی و هماهنگی نیروهای عمل کننده برگزار شده است.

در این رزمایش یکان های زرهی، پروازی، پهپادی و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در قالب تیپ های هجومی ماموریت های واگذار شده را به نحو مطلوب به اجرا می گذارند.

همچنین یگان های برگزیده زرهی، هوانیروز، توپخانه، تکاور و پهپاد، آمادگی، اقتدار و صلابت رزمندگان نیروی زمینی سپاه در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 383411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha