مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهید حججی را اعلام کرد.

حججی

به گزارش ايسنا، سرهنگ حسن عابدی گفت: مراسم تشییع شهید حججی فردا 5 مهر ماه در میدان امام حسین برگزار می‌شود از این رو پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم محدودیت‌ها و تدابیر ترافیکی ویژه‌ای را پیش بینی کرده است. بر این اساس از ساعت ۲۳ امشب ممنوعیت تردد و توقف از میدان امام حسین تا شهدا اعمال می‌شود.

وی افزود: خودروهایی که در این مسیر پارک شده اند توسط مامورهای پلیس راهور به نزدیک ترین پارکینگ انتقال داده می شوند.

عابدی اضافه کرد: تردد در خیابان های این محدوده نیز از ساعت ۲۳ امشب ممنوع است همزمان با مراسم تشییع تردد از میدان شهدا تا میدان خراسان اعمال می‌شود و این محدودیت ها مقطعی بوده و تا زمان تخلیه بار ترافیکی به پایان می رسد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: همچنین در طول خیابان دماوند نیز محدودیت تردد اعمال می شود اما توقف در این خیابان ممنوع نیست.

عابدی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راهور از دو ساعت قبل از شروع مراسم تا پایان تخلیه بار ترافیکی در محدوده تشیع حضور خواهند داشت افزود: از شهروندان تهرانی خواهشمندیم نسبت به رعایت قوانین و همچنین همکاری با ماموران پلیس اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

کد خبر 383544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha