«نابینایی»؛ سرنوشت ناگوار پسر نوجوانی است که هنگام خدمتگزاری به عزاداران حسینی در یکی از ایستگاه‌های صلواتی پایتخت، هدف اصابت گلوله فرد ناشناسی قرار گرفت.

حوادث

اين حادثه شامگاه يكشنبه هفته گذشته مقابل يك ايستگاه صلواتي در خيابان جي اتفاق افتاد. پسر نوجواني به نام علي، همراه با دوستان ديگرش يك ايستگاه صلواتي كنار خيابان داير كرده بودند و ميان عزاداران چاي نذري توزيع مي‌كردند. آن شب علي -15ساله - مثل هميشه سيني چاي به‌دست گرفته بود و به رهگذران تعارف مي‌كرد كه ناگهان از ناحيه چشم راست احساس سوزش شديدي كرد و همه‌‌چيز برايش تيره و تار شد.

او دچار خونريزي شده بود اما هنوز معلوم نبود كه عامل اين خونريزي چيست. دوستان علي دور او حلقه زدند و تلاش كردند كمكش كنند. شواهد نشان مي‌داد فرد ناشناسي با تفنگ ساچمه‌اي به سوي او تيراندازي كرده و ساچمه شليك شده درست وارد چشم او شده است.

به اين ترتيب پسر نوجوان به بيمارستان منتقل شد تا تحت مداوا قرار گيرد اما پزشكان در همان معاينه اوليه اعلام كردند ساچمه آسيب زيادي به چشم علي وارد كرده و اميدي به بينا شدن چشم راست نيست. از سوي ديگر معاون اجتماعي فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آغاز تحقيقات دراين باره و دستور سردار رحيمي، رئيس پليس پايتخت براي رسيدگي ويژه به اين پرونده خبر داد.

تحقيقاتي كه تاكنون به نتيجه نرسيده است. غلامرضا مسگران، پدر علي در اين‌باره به همشهري گفت: پسرم با هيچ‌كس خصومتي نداشت و اينكه گفته شده ممكن است اين يك شوخي و شيطنت باشد هم درست نيست. ما از پليس مي‌خواهيم هرچه سريع‌تر ضارب دستگير و انگيزه او از اين اقدام مشخص شود.

وي ادامه داد: متأسفانه پسرم از يك چشم نابينا شده است و اميدي به بينا شدنش نيست. اما پزشكان اميدوارند بتوانند ساچمه را از چشمش بيرون بكشند تا چشم علي تخليه نشود. تاكنون پسرم 2جراحي سنگين را كه هر كدام حدود 5 ساعت طول كشيد پشت سر گذاشته است.

حالا پزشكان روغن مخصوصي را به چشم پسرم تزريق كرده‌اند و اميدوارند ساچمه حركت كند و بيرون بيايد. او عاشق عزاداري امام حسين(ع) است اما اين حادثه باعث شد نتواند در مراسم امسال شركت كند و حالا روزها و شب‌هاي سختي را مي‌گذراند و از همه درخواست مي‌كنم برايش دعا كنند.

کد خبر 383832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha