همشهری آنلاین: نزاع طایفه ای در شهرستان دره شهر در ۱۳۵ کیلومتری مرکز استان ایلام ،منجر به شهادت رئیس کلانتری و زخمی شدن یکی از سربازان نیروی انتظامی این شهرستان شد.

پلیس

به گزارش‌ایرنا ، این درگیری که تاکنون علت آن بیان نشده بین 2 طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد در شهرستان دره شهر هم اکنون با تلاش نیروی انتظامی و اقدام افراد معتمد محلی فروکش کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر عصر امروز توضیح داد: به دنبال نزاع بین طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد این شهرستان که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری نظم در محل حاضر شدند که درجریان تیراندازی از سوی طرفین نزاع، رئیس کلانتری و یکی از سربازان وظیفه زخمی شدند.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی تصریح کرد: با وجود انتقال مجروحان با اورژانس هوایی به مراکز درمانی،سروان زینی وند رئیس کلانتری مرکزی دره شهر به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز تاییدکرد که به دنبال این درگیری محلی که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری نظم در محل حاضر شدند که به علت ادامه تیراندازی از سوی طرفین نزاع سروان حمید زینی وند رئیس کلانتری و یکی از سربازان وظیفه زخمی شدند.

سردار نورعلی یاری افزود: سروان زینی وند که در این تیراندازی مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

کد خبر 383856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha