همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های ایرانی یک ماه دیگر فرصت داد تا مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای را ارسال کنند در این شرایط رئیس فدراسیون می‌گوید شاید تعداد تیم‌های لیگ برتر کاهش یابد.

afc

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از رایزنی‌های فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۰ روز دیگر به باشگاه‌های ایرانی فرصت داد تا مدارک خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کنند. در واقع این فرصت تا ۲ نوامبر (۱۱ آبانماه) تمدید شده است.

وی ادامه داد: همگان بر این موضوع که مشکلاتی در فوتبال وجود دارد، واقفند و با توجه به شرایط باشگاه‌ها، تلاش کردیم تا این فرصت طلایی را در اختیارشان قرار دهیم که تیم‌ها بتوانند مدارک خود را جهت دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارسال کنند. مشکلات عدیده‌ای از گذشته در حوزه باشگاه‌داری وجود دارد و باید در این خصوص ریشه یابی شود و معتقدم نباید عده‌ای بی‌تفاوت با این موضوع برخورد کنند.

تاج در ادامه بیان کرد: در واقع این مهلت ۳۰ روزه، آخرین مهلت و زمان طلایی برای باشگاه‌ها محسوب می‌شود و معتقدم تیم‌ها باید نهایت استفاده را در این خصوص ببرند. در غیر این‌صورت مسئولان دولت، مجلس و وزارت ورزش و جوانان باید این موضوع را بپذیرند که فوتبال قابلیت حضور ۱۶ تیم در لیگ برتر را ندارد و کسی این ایراد را متوجه فدراسیون و ارکانش نداند.

وی در پایان گفت: وقتی مناسبات فوتبالی را رعایت نکنیم و برابر مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و استانداردهای لازم نتوانیم پیش برویم، بهتر است تعداد تیم‌های حاضر در لیگ خود را مانند برخی کشورهای دنیا و متناسب با امکانات موجود کرده و سپس گام به گام به فکر افزایش تیم‌ها باشیم.

کد خبر 383958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha