منشی دندانپزشک با جعل مهر و مدارک، خودش را پزشک جا زده و طبابت می‌کرد. راز این دکتر قلابی ۲۲ شهریور‌ماه با شکایت زنی‌جوان فاش شد.

متهم

اين زن با مراجعه به كلانتري130 نازي‌آباد عنوان كرد كه براي ترميم دندانش به يك دندانپزشك در خيابان مدائن نازي‌آباد رفته اما به‌دليل نوع رفتار زني كه خودش را پزشك جا زده بود، اجازه كار روي دندان‌هايش را نداده است. شاكي مي‌گفت احتمال مي‌دهد كه اين زن هيچ تخصصي در زمينه دندانپزشكي ندارد.

با اعلام اين شكايت، گروهي از كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كرده و براي بررسي موضوع راهي مطب دندانپزشكي كه در طبقه دوم يك ساختمان تجاري بود، شدند. زني كه در آنجا طبابت مي‌كرد مدارك و مجوز پزشكي به نام عاطفه را پيش روي كارآگاهان قرار داد، اما كارآگاهان با انجام بررسي‌هاي بيشتر پي بردند كه مدارك جعل شده است.

در بازرسي از مطب، تعداد زيادي سربرگ‌هاي پزشكي مسروقه متعلق به خانم دكتر عاطفه، به همراه مدارك هويتي همچنين مهر پزشكي به نام اين پزشك كشف شد. به اين ترتيب زن 35ساله به نام سمانه بازداشت شد و مأموران با انجام تحقيقات خانم دكتر اصلي را شناسايي كرده و او را به اداره آگاهي احضار كردند. وي پس از حضور در اداره پليس، سمانه، زني را كه دستگير شده بود شناسايي كرد و گفت كه وي پيش از اين به‌عنوان منشي و دستيار دندانپزشك در مطب او كار مي‌كرد.

خانم دكتر گفت: مدتي قبل باردار شدم و چون دكتر به من استراحت مطلق داده بود، مجبور شدم مطب را تعطيل كنم. پس از تولد فرزندم همچنان در منزل بودم و در اين مدت هيچ‌گونه فعاليتي در زمينه دندانپزشكي نداشتم. پس از اظهارات خانم دكتر، زن جوان كه بازداشت شده بود چاره‌اي جز اقرار نديد و به كارآگاهان گفت:

در مدتي كه دستيار خانم دكتر بودم، برخي از كارها را ياد گرفتم. پس از آن با همدستي همسرم و پس از سرقت مجوز پزشكي، مدارك هويتي و سربرگ‌هاي پزشكي خانم دكتر اقدام به تهيه يك مهر پزشكي به نام وي كرديم. سپس يك مطب دندانپزشكي در نزديكي خانه‌مان راه انداختيم و من خود را دندانپزشك جا ‌زدم. وي ادامه داد: در اين مدت از افرادي كه به مطب مراجعه مي‌كردند مبالغ مختلفي از 200 تا 700هزارتومان مي‌گرفتيم. به گفته سرهنگ شمس‌الدين ميرزكي، رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي، همسر 40ساله متهم دستگير شده است و متهمان براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان در اختيار مأموران پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

کد خبر 383984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha