سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در فهرست ۲۵ بازیگر برتر قرن ۲۱ به انتخاب سایت ایندی‌وایر بهترین بهانه برای تماشای دو فیلم از ساخته‌های اصغر فرهادی و زنده‌یاد عباس کیارستمی در گروه سینمایی هنر و تجربه است.

Jodaee

به گزارش روابط عمومي گروه هنر و تجربه، «جدایی نادر از سیمین» نخستين فيلم برنده اسكار در تاريخ سينماي ايران است كه فرزند زنده‌ياد علي حاتمي در كنار شهاب حسيني و پيمان معادي يكي از نقش‌هاي اصلي آن را ايفا كرده است. بازي درخشان حاتمي در اين فيلم او را در فهرست 18 برترين بازيگران زن قرن از نگاه كارشناسان ايندي‌واير قرار داده و به همين بهانه «جدايي نادر از سيمين» فرهادي ساعت 18 روز جمعه 14 مهر در پرديس كورش نمايش ويژه خواهد داشت.

بينوش هم كه نخستين بازيگر زن برنده جايزه از جشنواره‌هاي كن، ونيز و برلين است و جايزه اسكار را هم در كارنامه دارد، براي بازي در «کپی برابر اصل» مرحوم كيارستمي و ديگر هنرنمايي‌هايي خود در رده 20 برترين بازيگران زن قرن حاضر قرار گرفته است. بر اساس برنامه‌ريزي مديران گروه هنر و تجربه، «کپی برابر اصل» ساعت 18 روز 18 مهر در يك برنامه ويژه در پرديس کورش روي پرده مي‌رود.

کد خبر 384114

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha